Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal idd te vroeg zijn. Maar kom vooral door met de voorlopige voorspellingen, heerlijk om die stress hier altijd te zien. Vol spanning naar de dag der dagen uitkijken, daar hoort dit topic ook zeker bij. Kijk uit naar alle berichten hier.

Mist, maar ook zware regenval. 2006 of 2007 was dat geloof ik. Springen in de plassen gaf meer spectacel dan het vuurwerk.

Het ergste is dichte mist ben je lekker aan t stoken trekt het dicht.. ik stop dan

Een keer gehad, ik berg in dat geval alle compounds weer op zodra het te heftig gaat worden, hoe rot het ook is. Ik pas ervoor de boel de mist in te jagen. Indien mogelijk begin ik eerder met groot spul stoken, liever wat kleinere cakes bewaren dan grote compounds.

Het haat liefdes topic is er weer... Ik ga dit topic toch zo veel mogelijk vermijden zodat ik goeie hoop blijf houden op goed weer.

Het jaar met die dichte mist was 2018? Wat verschrikkelijk was dat zeg. Wel op 1 januari flink gestookt, maar voelde compleet anders.

Als we ervoor konden tekenen voor het weer van dit moment, dan deed ik dat direct. Prachtig stookweer nu.

Het jaar met die dichte mist was 2018? Wat verschrikkelijk was dat zeg. Wel op 1 januari flink gestookt, maar voelde compleet anders.
Jaarwisseling 2019/2020 was er op grote schaal (zeer) dichte mist. Op sommige plekken (Twente) overdag al. Hier in Drenthe was het tot het eind van de middag nog helder, maar rond 18:00 uur begon het snel te betrekken. Ik heb toen gauw al het grote werk al afgestoken en gefilmd. Ik had toen perfect weer. Vlak nadat ik klaar was zat het potdicht.

Eddy.

2016-2017 was ook aardig dichte mist. Wij hebben toen de meeste cakes om een uur of 23:00 gedaan. Dat gaf nog wel een mooi effect. In 2019 werd ik op 31 december wakker, buiten dichte mist. Wel een klein beetje stress om eerlijk te zijn... ook om een uur of 17 was het nog bewolkt en mistig. Maar aan het begin van de avond klaarde het op, en uiteindelijk een heldere avond gehad.

Jaarwisseling 2019/2020 was er op grote schaal (zeer) dichte mist. Op sommige plekken (Twente) overdag al. Hier in Drenthe was het tot het eind van de middag nog helder, maar rond 18:00 uur begon het snel te betrekken. Ik heb toen gauw al het grote werk al afgestoken en gefilmd. Ik had toen perfect weer. Vlak nadat ik klaar was zat het potdicht.

Eddy.

Poe zeg dat. Wat een jaar was dat. Zat hier morgens echt al pot dicht. Al met al redelijk kunnen stoken, maar alles behalve ideaal.

Ha ha, geweldig, hartjes gaan nu al weer sneller kloppen van dit forumdeel, altijd leuk om al die reacties te lezen...jammer dat er geen zweetmeter aanwezig is...:cool:

Eddy.

Weet het nog heel goed! hele dag niks aan de hand. ga naar het dorpscafe voor 'vat leeg maken'. kom uurtje later buiten niks aan de hand, stap de fiets op en zodra ik de wijk in fiets alles pot dicht. Bij ons klaarde het rond een uur of 10 half 11 gelukkig wel op.

Wij hebben veel geluk gehad met de jaarwisseling 19/20. Overdag zat alles pot dicht, maar savonds trok de Mist omhoog en hoog genoeg om al het mooie siervuurwerk te zien. Eigenlijk heel de avond geen mist.

Ha ha, geweldig, hartjes gaan nu al weer sneller kloppen van dit forumdeel, altijd leuk om al die reacties te lezen...jammer dat er geen zweetmeter aanwezig is...:cool:
Je hebt geen idee man, cmon. Je bent het halve jaar ermee bezig, klein fortuin uitgeven en dan dreigt alles in het water of mist te vallen, pfff :frusty:

Ik stress hem niet het blijven voorspellingen. We zijn nog 3 weken van o&n af en kijk de laatste 3 dagen wel naar de voorspellingen. Heb nou nog geen flauw idee wat het weer voor 31 december is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan