Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch ga ik dit topic voorlopig weer in de gaten houden. Puur voor de sfeer!![]()
Haha haat liefde verhouding. Enerzijds stress ik me dood, anderzijds is het een uitlaatklepHier hetzelfde idee, voornemen is vaak om dit topic niet te openen maar dat lukt nooit!![]()
Het ergste is dichte mist ben je lekker aan t stoken trekt het dicht.. ik stop dan
Jaarwisseling 2019/2020 was er op grote schaal (zeer) dichte mist. Op sommige plekken (Twente) overdag al. Hier in Drenthe was het tot het eind van de middag nog helder, maar rond 18:00 uur begon het snel te betrekken. Ik heb toen gauw al het grote werk al afgestoken en gefilmd. Ik had toen perfect weer. Vlak nadat ik klaar was zat het potdicht.Het jaar met die dichte mist was 2018? Wat verschrikkelijk was dat zeg. Wel op 1 januari flink gestookt, maar voelde compleet anders.
Jaarwisseling 2019/2020 was er op grote schaal (zeer) dichte mist. Op sommige plekken (Twente) overdag al. Hier in Drenthe was het tot het eind van de middag nog helder, maar rond 18:00 uur begon het snel te betrekken. Ik heb toen gauw al het grote werk al afgestoken en gefilmd. Ik had toen perfect weer. Vlak nadat ik klaar was zat het potdicht.
Eddy.
Jaarwisseling 2019/2020 was er op grote schaal (zeer) dichte mist. Op sommige plekken (Twente) overdag al. Hier in Drenthe was het tot het eind van de middag nog helder, maar rond 18:00 uur begon het snel te betrekken. Ik heb toen gauw al het grote werk al afgestoken en gefilmd. Ik had toen perfect weer. Vlak nadat ik klaar was zat het potdicht.
Eddy.
Je hebt geen idee man, cmon. Je bent het halve jaar ermee bezig, klein fortuin uitgeven en dan dreigt alles in het water of mist te vallen, pfffHa ha, geweldig, hartjes gaan nu al weer sneller kloppen van dit forumdeel, altijd leuk om al die reacties te lezen...jammer dat er geen zweetmeter aanwezig is...![]()