Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jorginho even een vraagje, buienradar geeft tot en met 16:00 regen en na 16:00 droog. Is dit logisch volgens jou kennis? (regio Breda/Oosterhout)

Volgens actuele knmi meting zit hier nu een 4bf.. maar de bomen bewegen amper.

Jaa blijft ook een lastig is. In hoeverre mijn weer/natuur kennis gaat, wordt de windkracht bepaald door de gemiddelde waarde van een 10 minuten meting. Stel het waait 1 minuut enorm hard door windvlagen etc. Maar de overige 8 minuten is het relatief rustig, zal de meting als nog hoog uitvallen.

Nou ik zie het al het word gewoon een kletsnatte oudjaarsavond met 20 mm regen in het zuidwesten. Enige voordeel is dat ik de wind wel op beide normaal zie doen.

Bedankt voor alle info ik zit als een waar deskundige naar de grafieken te kijken en te lezen hoe de verwachtingen zijn. Echter begrijp ik er geen zak van haha. De samenvattingen zorgen wel voor de verduidelijking thnx and keep up the good work :thumbup:

Even aan iedereen met allerlei detail vragen. Antwoord: die details zijn niet te geven. Als we de modellen bekijken dan zien we tussen de modellen onderling en in de modellen zelf op het tijdvak 18-24 uur UTC op 31-12-2022 zoveel opties dat niemand kan zeggen hoe het nu precies wordt.

Afwachten!

@Jorginho even een vraagje, buienradar geeft tot en met 16:00 regen en na 16:00 droog. Is dit logisch volgens jou kennis? (regio Breda/Oosterhout)

Ja logisch maar vooral zonder indicatie van hoe groot de kans is dat dit uitkomt gezien de termijn en talloze andere opties knap nutteloos.

Stop de komende twee dagen kijken naar die verdomde apps mensen. NUTTELOOS!

Buienradar, weerplaza en AccuWeather laten allemaal iets anders zien voor de regio Zwolle. Het kan gewoon nog alle kanten op. Ik ga uit van het positieve :handsup:

Het is pas over 5 dagen, ga donderdag maar eens kijken dan heb je een redelijke indicatie.
Dit zegt nu echt nog helemaal niets, weer van gisteren zou ook de hele dag nat zijn, was smiddagsen savonds prima weer. Iedereen zit elkaar hier gek te maken. Even geduld mensen.

Ja logisch maar vooral zonder indicatie van hoe groot de kans is dat dit uitkomt gezien de termijn en talloze andere opties knap nutteloos.

Stop de komende twee dagen kijken naar die verdomde apps mensen. NUTTELOOS!

Nou nou rustaagh...

Buienradar geeft hier ook prima weer aan dus buienradar is goed :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan