Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er beter uit als een paar dagen geleden! Zou het dan toch nog goedkomen?

Maar natuurlijk komt het goed.
Alle regen en wind hebben we de afgelopen 2 dagen gehad, dat kan maar vast gevallen zijn.
Nu gewoon met z'n allen duimen, dan zal die positieve vibe vast goed weer garanderen :)

Eindelijk draaien de verwachtingen positief bij! nu mag dit nog even flink door zetten! die windkracht 5 mag nog wel iets omlaag voor delen in noord holland.

Hoge druk gebied moet nog iets hoger komen , dan hebben we dinsdag lekker weer. Alleen die temperatuur vind ik wat minder. Die is wat mist gevoelig.

Iedereen is nu weer positief, en morgen is het zeker weer anders? Stemming is elke dag anders in dit topic. :p

veel te veel wind voor mist, daar hoef je je echt geen zorgen om te maken, wel om het koufront dat rond middernacht wellicht over het westen van het land ligt....

Hoge druk gebied moet nog iets hoger komen , dan hebben we dinsdag lekker weer. Alleen die temperatuur vind ik wat minder. Die is wat mist gevoelig.

Is windkracht 4 teveel ?

Voor een confetticake wel :D maar voor de rest, ook kleine pijlen en butterflies e.d., is het geen probleem. Vanaf 5 bft. wordt het uitkijken met het kleine spul, vanaf 6 gaan de effecten van cakes toch echt wat verwaaien en gaan grotere pijlen ook riskant worden. Vanaf 7 bft. is er geen hol maar an :D maar ook dan kun je cakes nog rustig afsteken, alleen verwaaien de effecten dan, vooral de rustiger.

Laatst bewerkt:
Mooi nieuws rocket freak! Heb weinig verstand van het weer maar volgens mij betekend een koufront automatisch ook minder neerslag! Als het maar droog is! Blijven bidden haha

Davidh, wat kan je in z'n algemeenheid zeggen over de passage van een koufront? Het ziet er allemaal niet heel actief uit en verder landinwaarts lijkt de fut eruit te gaan. Is het vaak aaneengesloten regen, of miezer, of vaker juist wat losse buien? We zien dat de wind in de avond ook wat afneemt en bijdraait naar het zuiden, is dit na passage van het koufront?

Elke situatie zal verschillen, maar misschien kan je er toch wat algemeens over zeggen. Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan