Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De pluim van de 12Z run van EC ziet er niet verkeerd uit. Nauwelijks neerslag en krappe windkracht 4.

Zoals ik dit nu lees, zo was ik ook vroeger ook, dagen ervoor al in de stress van wat word het weer.

Als ik dan zag -4 -5 -4 oostenwind 2 zon 90 procent werd ik gek want dat was super.

Kon ook anders 1979-1980 sta je op 1 jan pak sneeuw. terwijl tijdens het afsteken niets was.

Nu ben ik ouder veteraan zoals ze dat noemen ik kan je zeggen dat dit blijft als je ouder word zeker als je heel jong al helemaal liefhebber bent van vuurwerk.

Dus geen schaamte ! ik blijf ook meerdere keren per dag kijken.

Liefhebbers !

Ik heb ook zitten kijken maar ik kijk een zondag of maandag nog wel eens. Er is geen pijl op te trekken. Buienradar voorspelt de ideale dag, en weeronline voorspelt hels weer. Enige wat je kan doen is afwachten en maar hopen op goed weer. Al hoort het er wel bij om lekker te stressen over het weer, het geeft een stukje sfeer met zich mee :)

gewoon naar de pluim kijken, ziet er nog steeds erg goed uit op dit moment,
zowel de ECMWF als de T639 verwachting.

weinig neerslag en een krappe windkracht 4.

hier in Eindhoven 70 % kans op regen 4 bft en 2 mm regen volgens weeronline, en volgens de standaard app op mijn mobiel alleen bewolking

O lieve heer, geef ons toch mooi weer ... :) Meer kan ik niet doen. Liefst weer zoals gisteren !

Vrijdag voorspellen ze niet al te best weer, tot aan storm... Maar goed eergisteren was het ook al noodweer hier en gisteren was het meer dan geweldig lekker weer.

Zoals ik dit nu lees, zo was ik ook vroeger ook, dagen ervoor al in de stress van wat word het weer.

Als ik dan zag -4 -5 -4 oostenwind 2 zon 90 procent werd ik gek want dat was super.

Kon ook anders 1979-1980 sta je op 1 jan pak sneeuw. terwijl tijdens het afsteken niets was.

Nu ben ik ouder veteraan zoals ze dat noemen ik kan je zeggen dat dit blijft als je ouder word zeker als je heel jong al helemaal liefhebber bent van vuurwerk.

Dus geen schaamte ! ik blijf ook meerdere keren per dag kijken.

Liefhebbers !

Ach ja zo steek ik ook in elkaar want je hebt zulke mooie ideeen in je hoofd wat niet door het weer verpest mag worden dus stiekum kijk ik ook al meerdere keren per dag ha ha....

Weet nog 2 jaar geleden , toen vroor het dat het kraakte maar wel een heldere windstille lucht.
Zo als het er nu uitziet wordt het hetzelfde als 2012 helaas. (wind/regen/bewolking)

We blijven idd hopen!!

Weet nog 2 jaar geleden , toen vroor het dat het kraakte maar wel een heldere windstille lucht.
Zo als het er nu uitziet wordt het hetzelfde als 2012 helaas. (wind/regen/bewolking)

We blijven idd hopen!!

Dat moet dan 3 jaar geleden zijn :wink:

2 jaar geleden regende het ook namelijk

Zo mooi het gisteren was, zo bout is het nu. Past perfect bij de jaarwisseling. Ene moment ideale omstandigheden voor het feestje en de dag erna weersomslag bijdragende aan de kater.

6 dagen te vroeg dit jaar.

Maar wie weet hebben we dat straks ook. Tot aan de 27e neem ik de voorspellingen met een korreltje zout!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan