Noordervuur
VWC lid
We moeten niet meteen bang zijn voor de sfeervehogende elementen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
We hebben het nog niet over ijzel gehad. Dat geeft accuweather nu aan in de vroege ochtend aan voor de regio Brabant.![]()
Klinkt als een uitstekend scenario voor volgend jaar...Ah dit was hem. Die jaarwisseling was echt machtig mooi. In de vroege ochtend begon het te ijzelen. Heel Amsterdam werd 1 grote spiegel. Doordat het in de loop van de ochtend juist kouder werd en de kou de dagen daarna aanhield heeft de ijzellaag ook dagenlang nog stand gehouden. Meer mensen in het ziekenhuis met botbreuken door gladheid dan door vuurwerk en je hoefde je geen zorgen te maken om oom agent. Die hadden het veels te druk met ongevallen en blikschade
Herbeleving: de ijzel tijdens nieuwjaar 1996
Tijdens de jaarwisseling van 1995-1996 was in Nederland sprake van ijzel. Het openbare leven lag lange tijd plat.www.weeronline.nl
Regen vind ik ook wel echt waardeloos hoor..Regen en kou kan je je tegen kleden. Zolang de harde wind en dichte mist maar weg blijven zit het wel snor
We wachten in spanning verder af![]()
Hou op jongens om nu al over ijzel te beginnen: daarvoor moet je binnen de 30-24 uur termijn zitten, al het overige erover is absolute onzin!!!Dat is wel door mijn hoof geschoten ja! Maar met neerslagkansen in het algemeen rond de 15% is het geen noemenswaardig issue, ijzel is echt een enorm randgeval en komt daarom zeer zelden voor. Voor nu geen aandachtspunt.
Hou op jongens om nu al over ijzel te beginnen: daarvoor moet je binnen de 30-24 uur termijn zitten, al het overige erover is absolute onzin!!!
Precies ditRegen vind ik het ergst van allemaal, dan zijn er simpel weg minder mensen op staat. En juist dat maakt voor mij de sfeer. Liever een compound die verwaaid in goed gezelschap dan een compound in m’n eentje stoken in de regen.
Dat bedoelde ik volgens mij te zeggen.....Hou op jongens om nu al over ijzel te beginnen: daarvoor moet je binnen de 30-24 uur termijn zitten, al het overige erover is absolute onzin!!!
Doet @Pietje PYRO ook in -10 hoorZou ook wel leuk zijn als het een keertje 20-25 graden is en zonnig met een zacht briesje. Lekker in je korte broek stoken.![]()
Ik had het niet beter kunnen verwoordenRegen vind ik het ergst van allemaal, dan zijn er simpel weg minder mensen op staat. En juist dat maakt voor mij de sfeer. Liever een compound die verwaaid in goed gezelschap dan een compound in m’n eentje stoken in de regen.