Het weer op 31 december en 1 januari.

Misschien eens gaan kijken, pannekoek de kans is reeel, je kunt wel altijd positief gaan doen maar kom je ook niet verder mee als kaarten andere dingen aangeven
De afgelopen weken waren de kaarten constant positief, tot nu dan. En toch wist jij het constant te benoemen dat het ruk is, je benoemt alleen de nadelige dingen. Zo heb je er toch geen plezier in lijkt me?

De afgelopen weken waren de kaarten constant positief, tot nu dan. En toch wist jij het constant te benoemen dat het ruk is, je benoemt alleen de nadelige dingen. Zo heb je er toch geen plezier in lijkt me?
Ik heb genoeg plezier, anders zat ik niet in dit topic. Wellicht is er een ‘mute’ knopje zodat je van mij geen last hebt. Ik praat en vraag hier als ik dat nodig vind. En nu deze weerkaarten naar voren komen mag ik gewoon mijn reactie geven 🤝

talloze mooie prognoses, komt er even 1 ramp scenario voorbij en meteen paniek :P

Haha, hou je er lekker even buiten, ja?! Ik zei net tegen mijn vriendin dat we morgen de schuur even moeten opruimen om wat doosjes op te slaan. Ze zei: "Ja hoor, doe maar, ik heb toch niks beters te doen!" Ik dacht: wees slim, begin nu alvast.. want anders is het 31 december en dan krijg ik weer de jaarlijkse show van "waar moeten die dozen toch heen?"... en ik wil niet weer het slachtoffer worden van de drama van de schuur!

Back
Bovenaan