Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was er al bang voorWaar komt die storm ineens vandaan de 31ste?![]()
kans op regen is nog steeds nihil, dat is voor mij het belangrijkste. Rest zien we wel.
Waar komt die storm ineens vandaan de 31ste?![]()
zie hem ook!Gaan we weer. GFS.
Maat. Ben je hier alleen maar om de hele tijd negatief te denken en bijna te hopen dat t slecht wordt?Ik was er al bang voor
Krijg je echt een hang zak vanlaatste week december opeens veel wind weer..
Misschien eens gaan kijken, pannekoek de kans is reeel, je kunt wel altijd positief gaan doen maar kom je ook niet verder mee als kaarten andere dingen aangevenMaat. Ben je hier alleen maar om de hele tijd negatief te denken en bijna te hopen dat t slecht wordt?
De afgelopen weken waren de kaarten constant positief, tot nu dan. En toch wist jij het constant te benoemen dat het ruk is, je benoemt alleen de nadelige dingen. Zo heb je er toch geen plezier in lijkt me?Misschien eens gaan kijken, pannekoek de kans is reeel, je kunt wel altijd positief gaan doen maar kom je ook niet verder mee als kaarten andere dingen aangeven
Betekend natuurlijk wel dat de kans op mist klein is...laatste week december opeens veel wind weer..
Ik heb genoeg plezier, anders zat ik niet in dit topic. Wellicht is er een ‘mute’ knopje zodat je van mij geen last hebt. Ik praat en vraag hier als ik dat nodig vind. En nu deze weerkaarten naar voren komen mag ik gewoon mijn reactie gevenDe afgelopen weken waren de kaarten constant positief, tot nu dan. En toch wist jij het constant te benoemen dat het ruk is, je benoemt alleen de nadelige dingen. Zo heb je er toch geen plezier in lijkt me?
Was het maar zo..Ja leuk, grappig, good job photoshop...

talloze mooie prognoses, komt er even 1 ramp scenario voorbij en meteen paniek![]()
Een echte reaguurderIk heb helemaal geen vriendin eigenlijk