Het weer op 31 december en 1 januari.

In 2019 heb ik netjes vroeg in de avond wat afgestoken toen het nog meeviel en om 1 uur klaarde het weer wat op, toen kon ik alsnog los.
Balen was vooral 2020, toen dacht ik, goh had ik nou maar wat bewaard want het was nog steeds mistig natuurlijk vorig jaar...

Ik denk een hoop regen, voorspelt vanaf nu al dat het vanaf 20 december droog is 8 dagen lang, dan zal het tijdens de verkoopdagen en 31 december zelf wel met bakken uit de hemel komen.

Ik zie op meerdere FB-pagina's ook wat beelden voorbij komen met sneeuw rondom de feestdagen (vanaf +/- 25-12). Wat is daar van waar @weermannen? Of is dat veelal wishfull thinking...?

Ik zie op meerdere FB-pagina's ook wat beelden voorbij komen met sneeuw rondom de feestdagen (vanaf +/- 25-12). Wat is daar van waar @weermannen? Of is dat veelal wishfull thinking...?
Dat laatste, ja de omstandigheden zijn er wel voor, alleen er is nogal weinig kou in Scandinavië, of vanaf Rusland. Dus de mechanieken die normaal nodig zijn voor een echte winter hier zijn er mogelijk wel alleen de kou die deze mechanieken dan vanuit daar naar hier brengen uit deze regios komt ontbreekt nog.

Het zal ongetwijfeld 1 van de vele members zijn die voor die uitkomst gaat. Net als die hierboven. En dat wordt dan uitgelicht op Facebook voor de clicks 😂

Back
Bovenaan