Giygas
VWC lid
Je kon niks van je eigen vuurwerk überhaupt zien met het (gebrek aan) zicht 2019ah juh vuurwerk van de buren boeit me niet zoveel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kon niks van je eigen vuurwerk überhaupt zien met het (gebrek aan) zicht 2019ah juh vuurwerk van de buren boeit me niet zoveel
Damn, de nieuwste kaarten (ECMWF) wordt ik toch wel warm van (of heel koud)....droge vrieslucht en een 3-5 Bft zeer schrale oostenwind...
Benoem de kleine kansen maar niet meer.. en al helemaal niet als laatste zin!De kans op een doorzettende westcirculatie met regen, wind en fronten is nog steeds klein. Maar niet uitgesloten...

Ouwe positiviteitsguru.Ik denk een hoop regen, voorspelt vanaf nu al dat het vanaf 20 december droog is 8 dagen lang, dan zal het tijdens de verkoopdagen en 31 december zelf wel met bakken uit de hemel komen.
Is ook de 1e keer dat ik hoop dat ik ongelijk hebOuwe positiviteitsguru.

We zitten beide in almere poort, als het hier -10 zou worden met wind vanaf het markermeer.... kouuudd
Hebben we al eens gehad. Februari 2012. -18 Was het toen hier. De dijk richting Lelystad was 1 gladde ijsbaanWe zitten beide in almere poort, als het hier -10 zou worden met wind vanaf het markermeer.... kouuudd
Dat laatste, ja de omstandigheden zijn er wel voor, alleen er is nogal weinig kou in Scandinavië, of vanaf Rusland. Dus de mechanieken die normaal nodig zijn voor een echte winter hier zijn er mogelijk wel alleen de kou die deze mechanieken dan vanuit daar naar hier brengen uit deze regios komt ontbreekt nog.Ik zie op meerdere FB-pagina's ook wat beelden voorbij komen met sneeuw rondom de feestdagen (vanaf +/- 25-12). Wat is daar van waar @weermannen? Of is dat veelal wishfull thinking...?
Het zal ongetwijfeld 1 van de vele members zijn die voor die uitkomst gaat. Net als die hierboven. En dat wordt dan uitgelicht op Facebook voor de clicksIk zie op meerdere FB-pagina's ook wat beelden voorbij komen met sneeuw rondom de feestdagen (vanaf +/- 25-12). Wat is daar van waar @weermannen? Of is dat veelal wishfull thinking...?
It Giet Oan!
Winterbanden verplicht dan. Krijg je dat weerDat wordt straks nog een heel avontuur voor de mensen die in de nacht naar de oosterburen gaan voor wat vuurwerk