Het grote sfeerfoto's topic.

Ik snap niet zo goed waarom mensen hun spullen bij een openbare container leggen. Ruim je eigen spul op! Steek het desnoods in de brand en ruim de restanten op.
Hier in de gemeente vind de gemeente het juist fijn dat alles bij het openbare milieu perron staat en word neergezet door buurtbewoners. Ze komen al jaren met hun route langs die perrons om alles mee te nemen met een grote bakwagen. En met ruim je eigen spul op? Als ik het in de straat laat staan heeft iedere medebewoner in de straat die niks met vuurwerk heeft, of iemand wat niks heeft afgestoken er juist meer last van. Dus ik snap je mening niet zo goed.

Hier in de gemeente vind de gemeente het juist fijn dat alles bij het openbare milieu perron staat en word neergezet door buurtbewoners. Ze komen al jaren met hun route langs die perrons om alles mee te nemen met een grote bakwagen. En met ruim je eigen spul op? Als ik het in de straat laat staan heeft iedere medebewoner in de straat die niks met vuurwerk heeft, of iemand wat niks heeft afgestoken er juist meer last van. Dus ik snap je mening niet zo goed.

Is overal inderdaad weer anders wat de gemeente doet. Zie hier ook veel mensen die het opstapelen en ergens netjes neer zetten. Meestal in de week na oud en nieuw wordt dit opgehaald. Dit jaar ivm de sneeuw iets later. Maar is natuurlijk prima om het op deze manier te doen.

Ging het vroeger zelf weg brengen maar op een gegeven moment was dat qua hoeveelheid niet meer te doen en zijn we het gaan verbranden. Ook wel fijn gevoel dat al het 'bewijsmateriaal' vernietigd is ;)

Back
Bovenaan