Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gekocht bij Alpeco?Leuk wat pijltjes voor erbij.
Heb er in totaal 5 gestookt..
3 bleven in de grond staan en 2 klapte op 2 meter hoogtetoen was het mooi geweest met die krengen
Nope PyroshopGekocht bij Alpeco?
Hier in de gemeente vind de gemeente het juist fijn dat alles bij het openbare milieu perron staat en word neergezet door buurtbewoners. Ze komen al jaren met hun route langs die perrons om alles mee te nemen met een grote bakwagen. En met ruim je eigen spul op? Als ik het in de straat laat staan heeft iedere medebewoner in de straat die niks met vuurwerk heeft, of iemand wat niks heeft afgestoken er juist meer last van. Dus ik snap je mening niet zo goed.Ik snap niet zo goed waarom mensen hun spullen bij een openbare container leggen. Ruim je eigen spul op! Steek het desnoods in de brand en ruim de restanten op.
Hier in de gemeente vind de gemeente het juist fijn dat alles bij het openbare milieu perron staat en word neergezet door buurtbewoners. Ze komen al jaren met hun route langs die perrons om alles mee te nemen met een grote bakwagen. En met ruim je eigen spul op? Als ik het in de straat laat staan heeft iedere medebewoner in de straat die niks met vuurwerk heeft, of iemand wat niks heeft afgestoken er juist meer last van. Dus ik snap je mening niet zo goed.