Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap niet zo goed waarom mensen hun spullen bij een openbare container leggen. Ruim je eigen spul op! Steek het desnoods in de brand en ruim de restanten op.
Dat klopt. Ik woon ergens in het oosten waar we makkelijk van oude troep afkomen. Desalniettemin, je weet vooraf hoeveel je koopt, waarom niet even nadenken hoe je er vanaf komt?
Even de gemeente bellen en iets regelen had al gescheelt.
Ook dat hoort bij een goede voorbereiding.
Zoals je ziet woon ik in een stedelijk gebied bij appartementen. Net nieuw hier. Affikken was geen optie. Als ik die stapel in de fik had laten vliegen dan had ik nu een aantal schadeclaims aan me reet hangen omdat de wind al richting de balkons stond. Vond het eigenlijk wel chill een keertje niet scheppen. Plus ze zijn het hier vast ook niet gewend om een metershoge brandstapel te zien op een nieuw aangelegde parkeerplaats.

Daar zijn die dingen toch voor bedoeld als je een appartement of bovenwoning hebt? Zelf stook ik het altijd ter plekke op, aangespoord door de zichzelf verbrandende potten en compounds. Waarna ik de rest er lekker luchtig tegenaan leg. Ideaal als vuurwerkafvalverwerking en zeer sfeerverhogend!Ik snap niet zo goed waarom mensen hun spullen bij een openbare container leggen. Ruim je eigen spul op! Steek het desnoods in de brand en ruim de restanten op.

Mooie collectie Evo Bombers!
Volgens mij heb jij een hele winter expositie in je tuin staan
Je zou er zelfs entree voor kunnen vragen en je achtertuin voor het publiek openstellen
Zie de Chinese touringbussen al een tussenstop bij je maken.Hahaha dat zou al het vuurwerk voor dit jaar kunnen financierenVolgens mij heb jij een hele winter expositie in je tuin staanJe zou er zelfs entree voor kunnen vragen en je achtertuin voor het publiek openstellen
Zie de Chinese touringbussen al een tussenstop bij je maken.

Iedere cake en compound kan straks in het museum inderdaad.. die tijd gaat er wel komen.Volgens mij heeft @YOYOYO inmiddels een siervuurwerkmuseum ingericht.![]()