Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Special fx horende bij de lichtshow. Komt uit het meertje. Was echt tofZiet er erg tof uit. Wat is dat rook?
Waar heb je deze gevonden?Na heel lang zoeken eindelijk gevonden. Ben er blij meeBekijk bijlage 1816285
Een Poolse webwinkel had er nog 1 te koop.Waar heb je deze gevonden?
 met 20% gekocht...Mist wel het vlaggetje en een vuurpijltje rechtsboven zo te zienNa heel lang zoeken eindelijk gevonden. Ben er blij meeBekijk bijlage 1816285

We kunnen in ieder geval volgend jaar bij een verbod nog uitkijken naar jouw creatiesUpdate 7 bouw kerstdorp!
De hovenier in mijn kerstdorp heeft niet stilgezeten! Bomen geplant, hagen gezet, hekjes geplaatst… het lijkt hier inmiddels een echt dorp te worden.
Ook de trein rijdtzonder vertraging, dus dat is al meer dan bij NS.
Breaking news van huisnummer 10: de disco-kerstboom is verdwenen.
Hij is ’s nachts mysterieus omgevallen. Héél vreemd. Ik was nergens te bekennen.
Gelukkig staat er nu een keurige, minder feestende boom voor terug.
Alleen de rivier nog! Dan kan het lint doorgeknipt worden en is mijn kerstdorp 2025 officieel klaar.Bekijk bijlage 1816680Bekijk bijlage 1816681Bekijk bijlage 1816682Bekijk bijlage 1816683
Update 7 bouw kerstdorp!
De hovenier in mijn kerstdorp heeft niet stilgezeten! Bomen geplant, hagen gezet, hekjes geplaatst… het lijkt hier inmiddels een echt dorp te worden.
Ook de trein rijdtzonder vertraging, dus dat is al meer dan bij NS.
Breaking news van huisnummer 10: de disco-kerstboom is verdwenen.
Hij is ’s nachts mysterieus omgevallen. Héél vreemd. Ik was nergens te bekennen.
Gelukkig staat er nu een keurige, minder feestende boom voor terug.
Alleen de rivier nog! Dan kan het lint doorgeknipt worden en is mijn kerstdorp 2025 officieel klaar.Bekijk bijlage 1816680Bekijk bijlage 1816681Bekijk bijlage 1816682Bekijk bijlage 1816683