Het grote kerstdorp topic.

Laatst bij de kerstshow in Duiven geweest en ik was best onder de indruk hoe groot en mooi dat was. Complimenten naar de bouwers hoor. Dorpen in het dal, pistes, skiliften omhoog. Dat kost maanden zo geen jaren bouwen.

Update 7 bouw kerstdorp! ✨

De hovenier in mijn kerstdorp heeft niet stilgezeten! Bomen geplant, hagen gezet, hekjes geplaatst… het lijkt hier inmiddels een echt dorp te worden.🌲

Ook de trein rijdt 🚂💨 zonder vertraging, dus dat is al meer dan bij NS. 😉

Breaking news van huisnummer 10: de disco-kerstboom is verdwenen. 🌈💃
Hij is ’s nachts mysterieus omgevallen. Héél vreemd. Ik was nergens te bekennen. 👀😇
Gelukkig staat er nu een keurige, minder feestende boom voor terug.

Alleen de rivier nog! Dan kan het lint doorgeknipt worden en is mijn kerstdorp 2025 officieel klaar. 🎉🎄IMG_1407.jpegIMG_1408.jpegIMG_1409.jpegIMG_1410.jpeg

De hovenier in mijn kerstdorp heeft niet stilgezeten! Bomen geplant, hagen gezet, hekjes geplaatst… het lijkt hier inmiddels een echt dorp te worden.🌲

Hij is ’s nachts mysterieus omgevallen. Héél vreemd. Ik was nergens te bekennen. 👀😇

Alleen de rivier nog! Dan kan het lint doorgeknipt worden en is mijn kerstdorp 2025 officieel klaar. 🎉🎄Bekijk bijlage 1816680Bekijk bijlage 1816681Bekijk bijlage 1816682Bekijk bijlage 1816683
We kunnen in ieder geval volgend jaar bij een verbod nog uitkijken naar jouw creaties

Alleen de rivier nog! Dan kan het lint doorgeknipt worden en is mijn kerstdorp 2025 officieel klaar. 🎉🎄Bekijk bijlage 1816680Bekijk bijlage 1816681Bekijk bijlage 1816682Bekijk bijlage 1816683

Dit is next level man! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Grappig dat ze in de USA een vergelijkbaar item hebben dan de Fireworks Seller van Luville, natuurlijk in amerikaanse stijl en voor de 4th of July.
1762121890833.png

Back
Bovenaan