Het grote anti-vuurwerk polls topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat vuurwerk een doorn in het oog is van Groen (s)Links. Ze willen er gewoon vanaf. En laat de media nou ook voornamelijk links georienteerd/ gecensureerd zijn, dus die helpen elkaar wel. Het is gewoon een anti vuurwerk jihad van een politieke partij en de gehersenspoelde/ gecensureerde media, meer niet.

Je ziet dit ook in de pieten discussie, een kleine minderheid krijgt hulp van de media en ze krijgen het gewoon voor elkaar om de meerderheid het zwijgen op te leggen.

http://112apeldoorn.nl/

Helemaal onderaan op de website staat ook een poll.

Ik blijf me verbazen dat sommige mensen het echt gewoon helemaal weg willen. Ik heb er ook een hekel aan als er weer ergens in de buurt een feest is en ik word zowat mijn bed uitgedreund. Maar voor zoiets ga je toch niet iemands anders hobby/vrijetijdsbesteding verpesten?? De socialiteit is hier ook ver te zoeken....:frusty:

Ze hebben groot gelijk, want vuurwerk is natuurlijk het grootse probleem in de wereld natuurlijk.:wink: Zo rond december kruipen ze weer uit de grond om wat stemmen te krijgen.Wat een misselijk zooitje is het toch!!!

de pol van de geldelander is niet tevertrouwen!! steeds als je stem geeft komt er 2 bij eens meteen :bonk:

Bedankt voor het bijhouden van de polls! De cijfers zien er al een stuk beter uit zo, haha

De poll van BNR is volgens mij al weggehaald. (waarschijnlijk niet de uitslag die men wilde hebben)

De poll van de Gelderlander en RTVOost staan we nog dik achter. Kom op mensen, stem vanaf je telefoon, ipad, pc, je werk, vraag je vrienden en kennissen!

Die van de Gelderlander is zoiezo meerdere keren in te vullen als je je cookies verwijdert. Dit doen de haters ook, dus wij moeten dit ook doen!

Die van RTV Oost is, voor mij, niet goed gesteld. Je kunt pro vuurwerk zijn maar wel vuurwerkvrije zones willen...

Die van RTV Oost is, voor mij, niet goed gesteld. Je kunt pro vuurwerk zijn maar wel vuurwerkvrije zones willen...

Die nuance wordt helaas niet gemaakt (ik kan ook in vrije zones komen op sommige plaatsen).
Dus zullen we met stemmen ook ongenuanceerd te werk moeten gaan. Stem TEGEN :wink:

De meeste vraagstellingen zijn helaas verkeerd.. Ik zag er ook al één voorbij komen met de vraag 'Moet vuurwerk aan banden worden gelegd?'. Euuh ja dat is het al.

Heb ook gestemd, ze pakken steeds meer af voor de nieuwe generatie! Is het niet zwarte piet dan is het wel vuurwerk, wordt elk jaar erger deze discussies, laat iedereen zelf bepalen wat ze willen, maar begrijp dat er op sommige plaatsen zoals bij verzorgingshuis en ziekenhuis een vrije zone komt, maar het moet niet te ver gaan.

Een korte samenvatting waarom vuurwerk verboden moet worden volgens de reacties onder de polls:

- IK heb een ziekte dus IK kan niet tegen de knallen. Je hoort iemand met een melk allergie ook niet roepen dat al het melk uit de schappen gehaald moet worden...
- Het consumenten vuurwerk moet verboden worden en er moeten georganiseerde show's gegeven worden zodat de alleenstaande ook iets te doen hebben. Huuuuuh? Dating sites? :bonk:
- Geef het geld liever uit aan mensen die niet te eten hebben. Dit word al genoeg gedaan.. En we bepalen zelf wat we met ons geld doen.
- Verbied vuurwerk om luchtvervuiling tegen te gaan. Ja tuurlijk dat vuurwerk 1x per jaar is veel erger voor het milieu dan al die auto's die rondrijden..

Heb natuurlijk overal gestemd. Alleen bij Kassa staan we nu achter.. :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan