Het grote anti-vuurwerk polls topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan de eigenaren met Community Facebook pagina's asl Vuurwerk moet blijven, Antivuurwerk verbod en al dat soort pagina's, Deel a.u.b. die link van KASSA van de VARA op je pagina. Facebook is een beter medium om dit soort dingen te verspreiden dan op fora.

We moeten ons tegen geluid laten horen want ik zie de uitzending al weer voor me..... "70 procent van de Nederlanders wil een vuurwerkverbod in het centrum" "Wat gaan we daar mee doen Arno Bonte?" "Is het geen tijd voor kamervragen of dat de minister hier een beslissing over gaat nemen bij zulke overtuigende cijfers?"

Dit hadden meerdere mensen, maar ik geloof niet dat het wat uithaalt. Maar laten we voor de zekerheid allemaal maar 10 keer klikken :wink:

Voorlopig zijn we naar 28% gestegen.

Stem ook vooral allemaal nog op de poll van de Gelderlander en die van RTVOost, daar staan we nog achter!

kassa is een van grootste azijn ziekerds die er zijn en op zitte als ze maar klagen kunne das sport van kassa mensen:frusty: en lest maar op ze draaien als moet cijfers nog om dus om gelijk tehebben is media en is zo nep als de best

En je kan per pc,per browser en per telefoon stemmen, dus je kan zelf vaker dan 1 keer stemmen. Als je cookies verwijdert zo vaak als je wilt :D. Deze poll van de Vara wordt moeilijk omdat dat een ouder publiek is en die sneller Ja dan Nee stemmen.

Dus stem zovaak mogelijk !

En je kan per pc,per browser en per telefoon stemmen, dus je kan zelf vaker dan 1 keer stemmen. Als je cookies verwijdert zo vaak als je wilt :D. Deze poll van de Vara wordt moeilijk omdat dat een ouder publiek is en die sneller Ja dan Nee stemmen.

Dus stem zovaak mogelijk !

ja doen die azijn elende ook dus :cry:

pol van maasslius is weg rtvoost ik ook weg :D aleen de pol van kassa staan we achter 67 voor 29 teggen en dan op de gelderlander staan we achetr 54 eens en 46 oneens rest hebben we al gewonnen :devil:

pol van maasslius is weg rtvoost ik ook weg :D aleen de pol van kassa staan we achter 67 voor 29 teggen en dan op de gelderlander staan we achetr 54 eens en 46 oneens rest hebben we al gewonnen :devil:

Ik vind dit toch wel verdacht.. Vraag me af of de tijd voor de poll op was of dat de uitslag ze niet aanstaat ;)

Uit een enquete uitgevoerd door Vara Kassa blijkt dat een ruime meerderheid van de Nederlanders tegen een vuurwerkverbod en tegen vuurwerkvrije zones is:

Schermafbeelding 2015-12-01 om 08.50.12.jpg

Schermafbeelding 2015-12-01 om 08.44.38.jpg

:wink:

Ook even op alles gestemd ;), ben benieuwd hoe de media het naar buiten gaat brengen dat de meerderheid VOOR het vuurwerk is.

Ja ze gaan het gewoon in de doofpot doen zoals gewoonlijk, al is meer dan 70 procent gewoon voor het vuurwerk zoals bewezen met deze polls :wink:.

We staan inmiddels dik in de plus bij KASSA. :D:cool::bye:

Iedereen bedankt voor het stemmen en delen.

Nu de Gelderlander en RTVoost nog en dan hebben we ze allemaal!

http://www.rtvoost.nl/stelling/default.aspx?sid=64229&_ga=1.154502142.738110921.1448875090

http://http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem-e-o/arnhem/amper-vuurwerkvrije-zones-in-gelderland-1.5482966

huh gisteren was rtvoost weg en nu is die weer staan we dik in min dat klopt niet en stemming is ook verdraaid die 2 polls zijn dus .... niet betrouwbaar en verdraaien dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan