Heavy Legend 25

Deze cake bij een ander gezien en ik vind het een top cake!
De effecten redelijk groot en kleuren apart rose/paars met een mooie "gouden wave" uitwerking de salutes knalden ook lekker hard,verder gaat deze cake ook niet te hoog.
Voor de prijs echt goed te doen ook na 12uur met meerdere van deze.

Ook de Heavy 25 zat in de collectie. Met wat korting voor een mooie prijs kunnen aanschaffen. De effecten waren de kleinste van de avond. Mede door de wind waaide de gouden palmen snel weg helaas. Paars is wel erg mooi en diep van kleur. Harde salute finale maakt de cake wel af. Ik zou aanraden deze eerder op de avond te schieten. Dan is het een aardige cake. Vind zelf de Heavy Legend 16 leuker.

http://www.youtube.com/watch?v=iL74KMcgaFc

@Maiko op het filmpje van je zie dat de effecten verwaaien en snel uitdoven die ik zag waren de effecten groter en bleven langer in de lucht hangen.De ti-effecten die in deze cake zitten vind ik ook zeer mooi groot!

@Maiko op het filmpje van je zie dat de effecten verwaaien en snel uitdoven die ik zag waren de effecten groter en bleven langer in de lucht hangen.De ti-effecten die in deze cake zitten vind ik ook zeer mooi groot!

Inderdaad mede door de wind presteerde deze niet best. Maar ik had nog een paar andere palm/brocade effecten die wel goed presteerden in de wind. Dus zou ik deze niet nogmaals nemen.

Deze deed het weer top! Mede door de diepe paarse kleur en het merkbare verschil tussen salutes en burstknallen van de effecten. Deze serie is een blijvertje geworden in mijn collectie :)

Deze deed het weer top! Mede door de diepe paarse kleur en het merkbare verschil tussen salutes en burstknallen van de effecten. Deze serie is een blijvertje geworden in mijn collectie :)

Daar heb ik dus echt niets van gemerkt...
Van mij mogen de salutes er uit blijven hoor, is alleen maar zonde..

Deze cake ook in mijn collectie gehad, een prima cake voor zowel in de vooravond als na 12 uur. Ik vond de boeketten groot en kleuren helder, ondanks de wind en regen.
Ik was hier zeer tevreden over.

Boeketten waren groter dan verwacht, bleven goed lang hangen ook. Kortom het was een toppertje.

Daar heb ik dus echt niets van gemerkt...
Van mij mogen de salutes er uit blijven hoor, is alleen maar zonde..

Wat raar, ik merkte namelijk op dat de burst met effecten hard was, en de salutes nog een tikketje harder! Er zat een duidelijk hoorbaar verschil in :)

Wat raar, ik merkte namelijk op dat de burst met effecten hard was, en de salutes nog een tikketje harder! Er zat een duidelijk hoorbaar verschil in :)

100% zeker ben ik hiervan. Kijk, natuurlijk geen oorverdovend verschil maar duidelijk waarneembaar dat de salute harder waren dan de bursts van de normale effecten.

dit was echt gewoon de beste in de hl serie. het verschil tussen de boeketten en tisalute hoorde je echt goed! en ja paars doet het altijd goed in vuurwerk.

echt een topper!!!

--pyro99:bye:

Salutes waren wel degelijk een stuk harder dan de normale knallen.
Heerlijk zo tussendoor, geweldige cakes stuk voor stuk!

Vanaf 4:01 2x heavy legend 25 gecombineerd met 2x de Space Intruder. In realiteit kwam zag dit er super mooi uit!

Ik had hier ook het gevoel dat de salutes minder hard waren als vorig jaar, bij de 16 was het verschil wel gewoon hetzelfde als voorheen.

Back
Bovenaan