Heavy Legend 25

Volgens mij staan er links gewoon 2 en misschien staat de cake rechts wel wat naar achter?

dat klopt links staan er 2 en rechts maar 1 :)

------------------

maar heb blijft een enorm verschil tegenover de linkse cakes, ben benieuwd hoe ze het in me straat doen aankomend o&n, hopen dat de 2012 versie echt zo goed is :D

--pyro99:bye:

Heb ze net alle vier op een demo gezien. Vind dit persoonlijk de mooiste: heerlijke kleurencombinatie! En dan ook nog voor een budgetprijs. Echt een musthave deze!

Ben het helemaal met Lambal eens dit was vanavond de mooiste van de vier!

Filmpje mooist in HD:

Vooral die kleur paars is echt heel erg mooi bij deze cake.Sowieso de beste van de serie inderdaad samen met de 16 shots.

Als ik naar het filmpje kijk en luister dan lijken de salutes niet helemaal door te komen (even hard als gewone burst) iemand die deze cake live heeft meegemaakt die hier iets over kan zeggen?

Je moet deze cake live meemaken de salutes gaan zeker wel harder dan de normale burst van deze cake..

Als ik naar het filmpje kijk en luister dan lijken de salutes niet helemaal door te komen (even hard als gewone burst) iemand die deze cake live heeft meegemaakt die hier iets over kan zeggen?

Vorige week live gezien en wat je zegt klopt inderdaad. De salutes lijken minder hard boven de normale boeketten uit te komen dan vorig jaar, wat ik zeer jammer vind. Maar desondanks blijft de combinatie van sierboeketten en salutes gewoon prachtig.

Net gezien in Nijverdal, de salutes zijn gewoon goed hard.
Het burst van de overige schoten is redelijk.
Het verschil is in ieder geval erg goed te horen.
Ik vind het een topper!

Net gezien in Nijverdal, de salutes zijn gewoon goed hard.
Het burst van de overige schoten is redelijk.
Het verschil is in ieder geval erg goed te horen.
Ik vind het een topper!

Sluit mij hier volledig bij aan. Voor 13,- heb je hier een hele mooie cake aan.
Vind deze ook de mooiste van de 4 qua effecten, maar de 16 shots is lekker goedkoop als tussendoortje en de 49 heeft een heerlijk tempo! De 36 shots laat ik links liggen.

Laatst weer gezien en kwam weer super overtuigend over! Mooie sierboeketten met een goede burst en de salute schoten knalde daar nog eens lekker hard boven uit. Heerlijk potje voor een mooi prijsje.

Film het mooist in HD, geschoten per 2:

Back
Bovenaan