Hardstyle Box

Ja, dit was de afsluiter van de demo en wát voor eentje. Hele dikke effecten, mooie grote boeketten, ik vond het echt een topbox!

zo deze film is even wat duidelijker..
afgaande op deze film , kan ik niet anders zeggen een prachtige box.

komt er nog een demo van vwt dealer in de buurt van Amsterdam..

Deze was inderdaad ontiegelijk mooi! Heerlijk tempo, grote effecten, burst prima. Dit is ook weer een must-have. Zijn er veel dit jaar van VTW:bonk:

Dit ziet er wel heel goed uit! Het begin heeft veel weg van de Cruelty van Wolff. Deze gaat er zeker weten komen!

Even er van uit gaan dat dit productie is wat is geschoten dan verwacht ik dat deze de CT gaat opvolgen. Wat ik ook mooi vind is dat ze geen crackling erin hebben verwerkt.

Mooie box!! Alleen, toch even een demo afwachten. Internet prijs staat vast dus daar zijn geen zorgen voor nodig.
Ook vind ik de rode glitter tails wel wat hebben op 1.16 min. #post 44

Prima rambak! Doet zijn naam eer aan, hoeveel BPM is dit? (bangs per minute.)

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze morgen eens voor een mooi prinsje aanschaffen, kan niet wachten om te zien of deze in de straat hetzelfde presteert.

Deze morgen eens voor een mooi prinsje aanschaffen, kan niet wachten om te zien of deze in de straat hetzelfde presteert.

Ik denk dat men alleen wettige betaalmiddelen accepteert en geen kinderen. :p

Maar goed, ben ik de enige die het is opgevallen dat VWT de kleur van de hele HFF lijn kennelijk opeens heeft gewijzigd van geel-zwart naar rood-zwart? Niet zo belangrijk natuurlijk, wel opvallend. Zal wel zijn redenen hebben (Zena).

Heb deze na het filmpje gezien te hebben besteld. Nu maar hopen dat hij in het echt net zo mooi is.

Back
Bovenaan