Hardstyle Box

Deze net live gezien op de demo van vuurwerktotaal
Wat een beest van een box
de effectgroote van deze box heb ik nog niet eerder op de nl markt gezien.
Ook de burst van deze box is abnormaal hard.

Deze net live gezien op de demo van vuurwerktotaal
Wat een beest van een box
de effectgroote van deze box heb ik nog niet eerder op de nl markt gezien.
Ook de burst van deze box is abnormaal hard.

Heb je de 2Pack Extreme van Broekhoff dan wel eens gehad? Voor mij de toe nu toe nog onbetwistbare nr 1 van NL. :)

Wat een bak zeg!! Deze gaan we zeker voeren!! Mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerktotaal Demo Avond in Wapenveld in regen en kou met in de ene hand een paraplu en in de andere de camera:

Super mooi doosje, nu alles een beetje bekend wordt gemaakt en demo's worden gegeven wordt het keuzes maken en strepen. Maardeze staat op 1 moet een goeie komen om hem af te stoten.

Wat een prachtbak zeg <3 VWT krijgt het als één van de weinge importeurs voor elkaar met productie (toch? hopelijk...) mooier voor de dag te komen dan op de China-filmpjes. Als ik al geen box had, was deze héél hoog op m'n lijstje gekomen: die kleurcombinaties... <3

Hardstyle is echt te-ringherrie en deze box is een duidelijke sample. Ik wacht wel tot hij hier in Nederland geschoten is.

ook op Nederlandse demo`s worden weleens samples geschoten...
maar er zijn momenten dat ie er echt top uitziet !! maar ook genoeg momenten dat ik denk nou geef mij dan wolff maar ...

wolff heeft zich reeds bewezen in mijn ogen en we gaan nu met ze allen af op een met alle respect een china film en een nederlandse film die gezien de weers omstandigheden ook niet top is en in mijn ogen te dichtbij, dan is zijn alle verhoudingen weg.

maar neemt niet weg , wel een aanwinst in mijn ogen want van elke goede concurrent wordt de rest van de boxen ook weer beter en heel misschien hebben ze wat geleerd van zena...

Laatst bewerkt:
Ja, dit was de afsluiter van de demo en wát voor eentje. Hele dikke effecten, mooie grote boeketten, ik vond het echt een topbox!

Back
Bovenaan