Hardcore helium

Ook vroeg afgestoken. Wat een genot om deze eindelijk eens in de collectie te hebben. Grote effecten en mooi uitgewerkt.

Holy sh*t, wat was deze goed. Snoeihard.. Heel jammer dat ik er maar eentje had besteld, was echt veel te snel voorbij

Een van de hoogtepunten van de avond, wat een grandioos stuk vuurwerk is dit zeg. Merkte ook meteen aan alle reacties in de straat. Dat lanceergeluid 🤤

Vanaf 25:12.

Deze last minuten nog gekocht. Wilde hem na alle lovende verhalen in dit topic toch echt is live mee maken. Genoten van de dreunen en de salvo's. Alleen jammer dat hij niet meer at once schoot.

Vanaf 25:12.

Deze last minuten nog gekocht. Wilde hem na alle lovende verhalen in dit topic toch echt is live mee maken. Genoten van de dreunen en de salvo's. Alleen jammer dat hij niet meer at once schoot.
Ik heb hem bij vuurwerk 365 breda gekocht. Ik had wel gewoon de all at once. Timing was perfect! Ik weet dat zij nieuw bij de importeur hadden ingekocht.

Echt een ongelofelijke beuker zeg! Niet normaal breed, groots en hard.

Helaas hier 2 complete rijen ploffers gehad. Ergens in het midden en de laatste rij compleet geploft. Hebben meer mensen hier last van gehad?

Helaas hier 2 complete rijen ploffers gehad. Ergens in het midden en de laatste rij compleet geploft. Hebben meer mensen hier last van gehad?
Bij mij de laatste rij ook alleen maar ploffers. Helaas, maar de rest was echt heel gaaf

Jup ook. Mijn laatste rij was volledig plof. Lijkt me geen vocht probleem, want de rest liep perfect all at once!

Na alle goede verhalen en filmpjes, afgelopen jaar voor het eerst deze compound in de collectie gehad. Tijdens de deals van 365 gelijk twee stuks gekocht, volgorde aangepast naar AABB en aan elkaar gekoppeld.
Wat een topper was dit zeg!! Grote effecten en spreiding (wat in eerste instantie niet in beeld paste) en wat een burst. De mensen konden niet geloven dat dit uit Nederland kwam. Stiekem hoop ik dat ik aankomend jaarwisseling deze weer kan stoken.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan