Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem bij vuurwerk 365 breda gekocht. Ik had wel gewoon de all at once. Timing was perfect! Ik weet dat zij nieuw bij de importeur hadden ingekocht.
Vanaf 25:12.
Deze last minuten nog gekocht. Wilde hem na alle lovende verhalen in dit topic toch echt is live mee maken. Genoten van de dreunen en de salvo's. Alleen jammer dat hij niet meer at once schoot.
Bij mij de laatste rij ook alleen maar ploffers. Helaas, maar de rest was echt heel gaafEcht een ongelofelijke beuker zeg! Niet normaal breed, groots en hard.
Helaas hier 2 complete rijen ploffers gehad. Ergens in het midden en de laatste rij compleet geploft. Hebben meer mensen hier last van gehad?
Echt een ongelofelijke beuker zeg! Niet normaal breed, groots en hard.
Helaas hier 2 complete rijen ploffers gehad. Ergens in het midden en de laatste rij compleet geploft. Hebben meer mensen hier last van gehad?
Hier ook precies in het midden een all at once rij ploffers.Echt een ongelofelijke beuker zeg! Niet normaal breed, groots en hard.
Jup ook. Mijn laatste rij was volledig plof. Lijkt me geen vocht probleem, want de rest liep perfect all at once!Echt een ongelofelijke beuker zeg! Niet normaal breed, groots en hard.