Hardcore helium

Misschien beter jo. Deze bak is echt een extreem kort hoogtepunt. Pijnlijk door hoog plezier.

Geweldig genieten en ineens done klaar.. Over en uit..
Hier had ik er ook 1 in de show verwerkt na de tailgate fan, dat was toch wel even een lekker contrast van snelle tails achtereenvolgend naar hele rijen all at once. Alles wat erna komt moet wel heel goed zijn, want hij maakt wel indruk. Mocht ik die combinatie dit jaar weer kunnen verkrijgen, dan doe ik het weer op eenzelfde manier. Supervet
(maar kort en duur inderdaad) 😓

Hier had ik er ook 1 in de show verwerkt na de tailgate fan, dat was toch wel even een lekker contrast van snelle tails achtereenvolgend naar hele rijen all at once. Alles wat erna komt moet wel heel goed zijn, want hij maakt wel indruk. Mocht ik die combinatie dit jaar weer kunnen verkrijgen, dan doe ik het weer op eenzelfde manier. Supervet
Dat is wel een hele gave combi. En ja, daarna moet je finale beginnen en kan je niet even wat losse cakes schieten ofzo haha.

Omdat ik er zelf geen antwoord op kan geven, vraag ik het aan jullie: "Waarom heb ik deze niet gehad?"

Houdt het maar op een moment van verstandsverbijstering. 🤣

Dat is wel een hele gave combi. En ja, daarna moet je finale beginnen en kan je niet even wat losse cakes schieten ofzo haha.

Geinig om te lezen, ik had de Fire Festival met daaraan de Hardcore Helium gelont, echt een mooie combinatie vond ik dat!
Hier wilde ik de Rebel 2.0 nog aan knopen maar om bijna 02:00 vond ik dat ff teveel gezeur dus maar vlak erna los aangestoken.

Eigenlijk zal ik weinig dingen nog eens aanschaffen als ik ze eenmaal geschoten heb, maar er zijn altijd uitzonderingen.
Als we dit jaar dus toch nog mogen dan was mijn plan om de Tailgate Fan door te lonten aan de Hardcore Helium gevolgd door de Super Skreech.

De TF heb ik nog nooit gehad, de SK staat lekker te drogen en de HH mag best nog een keer in de collectie!!

Kan je voor zoiets geld terugvragen dan? 7 van de 8 rijen deden het tenslotte wel goed.
Ja, op siervuurwerk (cakes, boxen, compounds) zit vaak garantie, meestal in de vorm van een vervangend product of tegoedbon als het vuurwerk niet of onvolledig afgaat. Voorwaarden zijn doorgaans dat je het product (in een vuilniszak) en de aankoopbon binnen een bepaalde termijn, vaak rond 6 januari, terugbrengt.
Belangrijke punten over garantie op vuurwerk:
  • Garantieperiode: Vaak 1 jaar vanaf aankoop, waarbij fabrieks- en materiaalfouten worden gedekt.
  • Wat valt onder garantie: Potten die niet zijn afgegaan (weigeraars) of niet volledig zijn afgegaan.
  • Uitzonderingen: Schade door ondeskundig handelen, verkeerd gebruik, of slechte weersomstandigheden is uitgesloten.
  • Retouren: Afgestoken vuurwerk (dat wel werkte) of illegaal vuurwerk is niet retourneerbaar.
  • Afhandeling: Vaak ontvang je bij een weigeraar een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag, soms aangevuld met een extra percentage.
Bewaar altijd je aankoopbon goed.

Back
Bovenaan