Hardcore helium

Dit is en blijft echt de baas der bazen.. De hele wijk leek wel stil te zijn. Het enige wat je hoorde was het lanceer geluid. Dat galmde geweldig synchrone. Wauw!! Helaas laatste rijtje plofjes (falling leaves) 🤣.

- all at once timing✅
- spreiding ✅
- burst✅
- wauw effect ✅

Buurman had deze, snap niet dat deze maar 1000 gram heeft verdeeld over 80 shots. Hoe is het mogelijk, lanceren echt met dreunen en de burst ook super.

• Like
Waarderingen: LMFR
Damn, dit is er nu toch wel ééntje waar ik achteraf wel een beetje spijt van heb hem, na erg lang twijfelen, toch niet te hebben genomen!

Nadat de batch van afgelopen jaar al zo ontzettend goed was, was de onzekerheid/twijfel of hij dit jaar weer dit niveau zou halen net iets te groot voor mij om de trekker over te halen. Achteraf dus nu dikke spijt van, maar goed, met (bijna) alleen maar ontzettend goed en/of boven verwachting presterende items in mijn collectie dit jaar, kan ik er wel mee leven, deze ene te hebben gemist!

Gisteren voor het eerst in de collectie, begin van het jaar na alle positieve ervaringen hier op crew besteld.

Deze voor 12 uur geschoten om er echt van te kunnen genieten. Bijna ongelofelijk dat Rubro dit uit een kooiloos product weet te persen. Wat een spreiding en knetterharde burst, boeketten mooi rond en groot.

Deze was beter dan de 1e batch Mega Willows in 2018

Ik heb deze achter de Furious van Wolff geschoten. De Furious was weer ouderwets goed, dikke rammer en knetterharde burst! De toen kwam de HH, overtreffende trap zeg! Wat een enorm dikke bak en een must have in de collectie van iedere freak! Formidabel!

Flinke burst met enorme symmetrische effecten. Deze ging alle verwachting te boven en is voor mij het mooiste stukje vuurwerk wat ik ooit heb afgestoken. Ik kan bijna niet geloven dat dit legaal was

Veel reacties hier inmiddels en dit was mijn één na laatste box van de nacht.
Eigenlijk is alles al gezegd ook.

Want wat hier uit kwam was echt geweldig, kippenvel moment!

Back
Bovenaan