HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat er standaard maar 8 artikelen per pagina en dus per muisklik worden weergegeven zit ik me suf te klikken als ik alle categoriën wil doorlopen. Ik weet wel dat ik dit per categorie kan opschroeven naar 40, maar als ik naar de volgende categorie door wil dan moet ik dat weer opnieuw doen. Is dit wellicht eenvoudig om te draaien naar standaard 40 items per pagina?

Ik bezoek de site ook regelmatig en stel dan meteen op 40 artikelen in en bij mij blijft dat gewoon zo ingesteld, ook als ik naar een andere categorie switch. Vaag dat jij daar last van hebt en ik niet, aan een instelling van je pc kan het eigenlijk haast niet liggen denk ik zo.

Beste Kees / Jo,

Als regelmatige bezoeker en koopjesjager spit ik regelmatig jullie site helemaal door.
Omdat er standaard maar 8 artikelen per pagina en dus per muisklik worden weergegeven zit ik me suf te klikken als ik alle categoriën wil doorlopen. Ik weet wel dat ik dit per categorie kan opschroeven naar 40, maar als ik naar de volgende categorie door wil dan moet ik dat weer opnieuw doen.
Is dit wellicht eenvoudig om te draaien naar standaard 40 items per pagina?

Ik geef toe, het is een kleinigheid, maar voor een koopjesjager telt iedere seconde.... :D

Zal het met de webshopbouwer er over hebben

Ik bezoek de site ook regelmatig en stel dan meteen op 40 artikelen in en bij mij blijft dat gewoon zo ingesteld, ook als ik naar een andere categorie switch. Vaag dat jij daar last van hebt en ik niet, aan een instelling van je pc kan het eigenlijk haast niet liggen denk ik zo.

Wellicht zit het in het onthouden van Cookies of zo?
Ik moet het ook steeds opnieuw doen, maar mijn pc mag dan ook niets onthouden (ook geen cookies).

Wellicht zit het in het onthouden van Cookies of zo?
Ik moet het ook steeds opnieuw doen, maar mijn pc mag dan ook niets onthouden (ook geen cookies).

Ik wis ook een paar maal per dag via ccleaner mijn pc dus dat zal het niet zijn lijkt mij.
Maar zo te zien is het probleem voorgoed opgelost :)

Goede Doel

Goede Doel

Lesli vuurwerk heeft dit jaar het voortouw genomen met een geweldig initiatief om van elke internetbestelling € 1,- te schenken aan het goede doel
Elk jaar sluiten 3 DJ,s zich in de week voor kerst op in een glazen huis om zoveel mogelijk geld op te halen voor het rode kruis (3FM Serious Request)
Dit jaar is het goede doel om aandacht te vragen voor honderdduizenden kinderen die sterven door diaree
Haokan Fireworks zal deze actie mee ondersteunen en zal met terugwerkende kracht ook van al de geplaatste bestellingen het geld doneren (samen met al de nieuwe bestellingen natuurlijk)
Als iedere winkel hieraan mee doet kan het bedrag aardig oplopen en dit zal zeker een positiieve invloed hebben op het imago van de vuurwerkbranche.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Lesli vuurwerk heeft dit jaar het voortouw genomen met een geweldig initiatief om van elke internetbestelling € 1,- te schenken aan het goede doel
Elk jaar sluiten 3 DJ,s zich in de week voor kerst op in een glazen huis om zoveel mogelijk geld op te halen voor het rode kruis (3FM Serious Request)
Dit jaar is het goede doel om aandacht te vragen voor honderdduizenden kinderen die sterven door diaree
Haokan Fireworks zal deze actie mee ondersteunen en zal met terugwerkende kracht ook van al de geplaatste bestellingen het geld doneren (samen met al de nieuwe bestellingen natuurlijk)
Als iedere winkel hieraan mee doet kan het bedrag aardig oplopen en dit zal zeker een positiieve invloed hebben op het imago van de vuurwerkbranche.

Kijk, dit is nou een goed initiatief!
Hopelijk gaan meer winkels hier aan meedoen! :) van mij heb je alvast €3,- :D

Fantastisch initiatief zeg. Speciaal om Haokan in de gaten te houden aangemeld op vuurwerkcrew (top forum trouwens). Lang gewacht met bestellen... maar deze week komt het er toch zeker van.

Bestelling nummer 3:rolleyes: alweer gedaan.
Nu aub stoppen met die acties, scheelt me weer een hoop uitleg thuis.:cool:

Heb lekker de laatste switch van de DRGN line mee kunnen pakken.
Ook nog een 500 fluitblok en wat kleiner spul.

Heb even alles in een excel bestandje gezet.
Mijn totale korting 343,05 :bonk:(haokanprijs met adviesprijs vergeleken)

Aangezien ik voor 316,40 euro heb uitgegeven is dat natuurlijk maar dan 50% korting !!!!! :bonk:

Bedankt Haokan!

Van mijn kant heb je dus ook al €2 :)
Maaaar, misschien een ideetje om in December ook nog een los donatiepotje neer te zetten in de winkel? Of een doneerknopje in de webshop?

Ik bedoel, met zulke kortingen moet een paar euro extra doneren voor 3FM toch kunnen vanuit de klant zijn kant?

Heb even alles in een excel bestandje gezet.
Mijn totale korting 343,05 :bonk:(haokanprijs met adviesprijs vergeleken)

Aangezien ik voor 316,40 euro heb uitgegeven is dat natuurlijk maar dan 50% korting !!!!! :bonk:

Bedankt Haokan!
Ik hou al sinds 1-1-2013 zo'n bestandje bij, en de inkoopprijs tegenover de adviesprijs ligt inderdaad op 50+%, mede dankzij haokan!

Nogmaals bedankt!

Is er bekend tot waarneer die voorverkoopactie duurt?

Ga namelijk binnenkort 2 weekies op vakantie.
Na mijn vakantie wil ik nog wel even gaan shoppen eigenlijk (als er nog geld over is :P)

Voorverkoopacties zullen tot midden of eind november door gaan.
Er raken natuurlijk wel steeds meer artikelen uitverkocht.
We zijn tot nu toe erg tevreden en zo op het forum te lezen is iedereen wel blij met onze acties.
Misschien hebben we morgen of na het weekend nog wel een aardig bericht.
Dan kunnen sommige mensen dichterbij hun bestellingen ophalen en evt bijbestellen.

Overname Giga Vuurwerk Roosendaal

Overname Giga Vuurwerk Roosendaal

Enkele maanden geleden waren we met de onderhandeling gestart voor de overname van Giga Vuurwerk Roosendaal. Vandaag hebben we deze af kunnen sluiten en Giga Vuurwerk Roosendaal wordt Haokan Fireworks Roosendaal. De winkel heeft zeer veel potentie om uit te groeien naar een top locatie. Edwin de vorige eigenaar heeft deze winkel afgelopen jaren ook goed op de rails gezet. Haokan heeft nu dus 3 locaties, Oisterwijk, Pijnacker en Roosendaal.
We houden jullie op de hoogte over deze nieuwe winkel.

Dus ook voor de vuurwerkliefhebbers uit de regio, kijk op onze website voor de MEGA UITVEROOP.

Laatst bewerkt:
Enkele maanden geleden waren we met de onderhandeling gestart voor de overname van Giga Vuurwerk Roosendaal. Vandaag hebben we deze af kunnen sluiten en Giga Vuurwerk Roosendaal wordt Haokan Fireworks Roosendaal. De winkel heeft zeer veel potentie om uit te groeien naar een top locatie. Edwin de vorige eigenaar heeft deze winkel afgelopen jaren ook goed op de rails gezet. Haokan heeft nu dus 3 locaties, Oisterwijk, Pijnacker en Roosendaal.
We houden jullie op de hoogte over deze nieuwe winkel.

Dus ook voor de vuurwerkliefhebbers uit de regio, kijk op onze website voor de MEGA UITVEROOP.

Slechter nieuws kan ik me niet voorstellen. Dat gaat me veel geld kosten.

Geen gekheid! Leuk dat jullie naar roosendaal komen:handsup:.

Nog meer collega stokers die kunnen gaan bestellen.
Toch maar even een bestelling doorheen gooien.

Besteld:

2xfluted 500
2xfirestorm
24x thunder flower.

Extra actie Haokan Roosendaal

Extra actie Haokan Roosendaal

Hier alvast een leuke actie voor de eerste 20 bestellingen die bij Haokan Roosendaal worden gedaan.
Buiten de super kortingen in onze webshop doen we bij iedere bestelling een Jumbo Power 14 pijlenpakket gratis erbij ter waarde van € 39,95.

8711.jpg

(je kan 1 maal meedoen met de actie, dus bv niet 3 maal een kleine bestelling)
Bekijk de MEGA UITVERKOOP op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan