HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe werkt het hier als je bij wilt bestellen?

Gewoon bestellen via de webshop en verder niet, of bedoel je iets anders ?

Hier ook Arjan dan gaat de rem volledig van de knip af dat is dan ook het enige nadeel. Zitten mooie producten tussen en oisterwijk is voor mij zo ver nog niet. Maar geld deze actie voor beide locaties? Dat kon ik zo snel namelijk niet vinden.

Volgens mij voor beide locaties aangezien het een gezamelijke webshop is voor beide winkels en er nergens in het topic te vinden is dat het alleen om pijnacker gaat.

Hier ook Arjan dan gaat de rem volledig van de knip af dat is dan ook het enige nadeel. Zitten mooie producten tussen en oisterwijk is voor mij zo ver nog niet. Maar geld deze actie voor beide locaties? Dat kon ik zo snel namelijk niet vinden.

Geldig voor beide locaties.
Tijdens het afronden van de bestelling mag namelijk de keuze gemaakt worden tussen Oisterwijk en Pijnacker.

Erg jammer dat er van de 2 top waaier cake's maar enkele beschikbaar waren, anders had dit de stap geweest om bij deze winkel te gaan kopen! en dat had ze honderden eurotje's opgeleverd!
Hopelijk komen ze met nog meer moois, of met meer beschikbare producten.

Zitten zeker geweldige producten tussen voor geweldige prijsen.
Die supper 500, pfff voor dat bedrag had ik er zeker wat willen bestellen.

@ omepje, je bent niet de enige haha! volgens mij hadden ze er niet veel in de webshop,, anders had ik er ook 4 besteld! hopelijk word er nog wat bijgevuld..

Nou, als je al een bestelling hebt gedaan en er komen weer interessante producten bij, en je wilt graag nog een bestelling plaatsen/bijbestellen.

Bestelling doe je 1x en moet boven de 75euro zijn, dus als je nu besteld en morgen komt er weer update moet je weer voor 75 euro bestellen.

Ik heb vanmiddag een "paar" producten in m'n winkelpand gegooid. Ik kwam uit op ruim €1100
Dat heb ik nu tot €680 weten te verlagen, maar ik wil er eigenlijk niet meer uit gooien. Helaas heb ik denk ik ruzie met het vrouwtje als ik m'n vakantiegeld gelijk aan vuurwerk ga uitgeven.
Maar wat een super prijzen zitten er tussen !

Ik heb het toch niet kunnen laten!
en mijn eerste bestelling is een feit.

3x Ferro 6660
3x Ferro select 5161
2x spanish storm
2x Eagle (schuurmans waaier)

Mooi potjes voor weinig geld, hopelijk presteren ze nog een beetje, productie jaar zal wel oud zijn..

Hopelijk dus ook snel super aanbiedingen in de webshop!

Ik wou dat ik al kon bestellen... nou ja ken wel bestellen alleen heb geen vervoer om te komen en met de metro zie ik niet zo zitten.. :P

zitten veel leuke dingen tussen voor spot prijs..

Zitten hele mooie aanbiedingen tussen, maar eentje heeft mij toch overgehaald om te bestellen en dat was de Super 500, gelukkig de laatsten nog kunnen bestellen, ging hard gistermiddag haha.
Benieuwd wat er nog bij zal komen de rest van het jaar. :)

Webshop update

Webshop update

We hebben weer mooie producten op de webshop geplaatst
en natuurlijk flinke kortingen
Als eerste een leuke fontein

- Diamond Screamer, Fontein met zilverkleuring bloem effect afsluitend met een flinke irritante fluit :D
van € 13,50 voor € 4,85

- Ferro Select 5162, 450 gram van € 39,- voor € 14,95

- Metallic classic Silver, 500 gram 225 schots wat kleine effecten maar hij blijft wel lekker lang doorgaan
van € 89,- :cry: voor € 24,95

Dan 2 potten van de Dragon lijn. We vinden zelf dat ze kwalitatief erg mooi zijn
- Patrol, van € 27,50 voor € 12,95

- Switch, 500 gram van € 37,50 voor € 18,95

- Wild Horses 500 gram van € 29,- voor een echte bodemprijs van € 13,75

- Ultra Wave, 500 gram van € 59,50 voor € 23,25

- Elephant, van € 59,95 (veel te duur) voor € 12,80

- Power Block, leuke 16 schots cake van € 17,50 voor € 8,95

- Sky show 2 goede cakes zelf vinden we de Pyro Arena de beste van € 29,95 voor € 14,10

Voorraad is beperkt WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Sky Show voor €14,10 is inderdaad een goede prijs voor twee erg mooie cakes. Helaas wat weinig schoten, maar voor deze prijs kun je natuurlijk ook twéé setjes aanschaffen :D

Webshop update

Webshop update

Aangezien dat gisteren de fontein Diamond Screamer meteen was uitverkocht
hebben we een nieuwe fontein in de webshop geplaatst
De Coral Beauty, 200 gram zilver fontein met crackling, blauwe sterren en zilveren regen Brandtijd: 60 seconden van € 10,40 voor € 4,90

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Webshop update

Webshop update

De volgende producten zijn weer toegevoegd

- Rakketbatterij 200, een 200 schots fluitblok van € 12,95 voor € 3,50

- Flittering Whisle Rocket, 10 toffe fluitpijlen met glitter van € 2,50 voor € 1,25

- Bareback Riding 500 gram, Golden Camuro met knal effecten van € 47,00 voor € 22,15

- Express, Mooie cake van de Dragon lijn van € 27,50 voor € 13,45

- Waterloo 500 gram, een cake die veel te duur geprijsd was
maar nu een leuke aanbieding van € 75,- voor € 20,10

LET OP BEPERKTE VOORRAAD! WWW.HAOKANVUURWERSHOP.NL

Mooie aanbieding, alleen beetje jammer van die 200 shots fluitbak..
In Februari de 250 shots bij Haokan gekocht voor €7,05 per stuk (2,82 ct per pijltje) en nu €3,50 voor een 200 shots versie (1,75 ct per pijltje).

Is er een logica achter deze veel betere aanbieding? Want dit voelt natuurlijk wel een klein beetje l*llig, ondanks dat €7,05 ook al een leuke prijs was :D

De verkoop prijzen worden bepaald hoe goed wij in kunnen kopen
dus met andere woorden hoe lager wij in kunnen kopen des te beter zijn de prijzen in de webshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan