HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
we gaan pakketten zelf samenstellen en dan met superkorting aanbieden
omdat deze pakketten onder de minimale bestelorder van € 75,- in de webshop zijn
kan je reageren door een mailtje te sturen
pakket 2
ultimate golden rockets, unfinished sympathy , purple haze, ferro match, dancing on your grave, fusion
advies verkoopprijs € 192,45 nu voor € 60,-

stuur een mail naar [email protected]

bekijk de filmpjes op

www.haokanvuurwerkshop.nl

uitverkocht er komt snel weer een volgend pakket

Alles is wel heel snel uitverkocht zo te zien, komt dat omdat er zoveel animo voor is of omdat er maar een klein aantal van deze pakketten zijn ?

Alles is wel heel snel uitverkocht zo te zien, komt dat omdat er zoveel animo voor is of omdat er maar een klein aantal van deze pakketten zijn ?

In de pakketten zitten enkele producten, waar maar een zeer kleine (rest)voorraad van is. Zodra één pakket verkocht wordt, wordt dat product ook verkocht. Zodra dat product op is, is tegelijkertijd natuurlijk ook automatisch dat pakket op... Vandaar dus ;)

Laatst bewerkt:
In de pakketten zitten enkele producten, waar maar een zeer kleine (rest)voorraad van is. Zodra één pakket verkocht wordt, wordt dat product ook verkocht. Zodra dat product op is, is tegelijkertijd natuurlijk ook automatisch dat pakket op... Vandaar dus ;)

Klopt precies er waren er van elk pakket maar een paar, Er wordt wel snel gereageerd en verkocht
We denken dat we hiermee leuke acties kunnen doen

Webshop update

Webshop update

Een mooi groot familepakket:
Ultimate Gold Collection No.8 van € 99,95 voor € 29,95

12 stuks (vol karton)
Battle of New Orléans van € 180,- voor € 45,-

Garden of Eden plus gratis een Beautiful Guilin
van € 199,50 voor € 169,-

Horizon of Holland LET OP WIJ HEBBEN ER MAAR 15 "DUS OP IS OP"
van € 149,95 voor € 139,95

Royal's Celebration Box, Royal Fireworks jubileumbox , Deze prachtige 196 shots box met 4 dikke cakes duurt maar liefst 3 minuten € 127,50 (nog geen filmpje)

BEKIJK MEER MEGA AANBIEDINGEN OP

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Laatst bewerkt:
De Battle of New Orleans wilde ik ook wel graag maar kans mis gegrepen.. Moet je als je zulke pakketten wilt het op de site bestellen of kan je mailen, omdat minimale bestelorder 75 euro is?

Lastig hoor al die aanbiedingen, maar blijf toch deze keer rustig wachten tot december, voor ik weer bestel. Wacht eerst wel de andere importeurs af.

Crap, wilde de doos battle of new orleans maar helaas had het al in mijn mandje maar net te laat.

hihi(A) hij vulde mijn bestelling mooi aan(A) geen geld toch 45 euro voor 12x25 shots cakes! maar....was er maar 1 doos van dan? dan voel ik me wel heel gelukkig haha

Top winkel met goeie acties! Had alleen een vraagje: Kan de Garden of Eden ook los besteld worden?

Laatst bewerkt:
als je de cakés bedoelt. Nee dat doet geen ene dealer in NL ;) Word overal per 6 verkocht. Anders raken ze de mindere niet kwijt en verkoopt alleen de best deel ervan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan