jorisman
VWC lid
Pakket nr.2 staat erbij, deze zal ik aan me voorbij laten gaan.
Grijp je kans
Jwtjuh![]()
Ik ben toch niet gek!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pakket nr.2 staat erbij, deze zal ik aan me voorbij laten gaan.
Grijp je kans
Jwtjuh![]()
Ik ben toch niet gek!!![]()
we gaan pakketten zelf samenstellen en dan met superkorting aanbieden
omdat deze pakketten onder de minimale bestelorder van € 75,- in de webshop zijn
kan je reageren door een mailtje te sturen
pakket 2
ultimate golden rockets, unfinished sympathy , purple haze, ferro match, dancing on your grave, fusion
advies verkoopprijs € 192,45 nu voor € 60,-
stuur een mail naar [email protected]
bekijk de filmpjes op
www.haokanvuurwerkshop.nl
Alles is wel heel snel uitverkocht zo te zien, komt dat omdat er zoveel animo voor is of omdat er maar een klein aantal van deze pakketten zijn ?
In de pakketten zitten enkele producten, waar maar een zeer kleine (rest)voorraad van is. Zodra één pakket verkocht wordt, wordt dat product ook verkocht. Zodra dat product op is, is tegelijkertijd natuurlijk ook automatisch dat pakket op... Vandaar dus![]()
Crap, wilde de doos battle of new orleans maar helaas had het al in mijn mandje maar net te laat.
Waar zie jij die staan?heeft iemand misschien een link naar video's van de mercurius ultimate golden rockets?
Er was maar 1 doosje van de battle of new orleans en van de ultimate golden rockets is volgens mij geen filmpje van