HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook nog een vraag voor jo nou ik dit allemaal lees nog hier.
Heb tijdje terug al besteld en heb toen geen tijd aan hoeven geven, wel is toen verteld dat er 's ochtends de 28e afgehaald moest worden.
Dat blijft gewoon hetzelfde nog?
groeten en fijne avond nog

Ook nog een vraag voor jo nou ik dit allemaal lees nog hier.
Heb tijdje terug al besteld en heb toen geen tijd aan hoeven geven, wel is toen verteld dat er 's ochtends de 28e afgehaald moest worden.
Dat blijft gewoon hetzelfde nog?
groeten en fijne avond nog

Alle voorbestellingen die nu gedaan zijn staan de 28 dec. tussen 07.00 en 10.00 uur klaar
We hebben vorige week een agenda geinstaleerd waar je een tijd op kunt geven
voor al diegene die in het begin bestellingen hebben geplaatst zo ik zeggen wacht niet tot 10 uur maar kom echt eerder lieft zo vroeg mogenlijk want er zijn erg veel bestellingen uit.
dit geld zeker voor Pijnacker

wie had het voor dat hij ging bestelle in de gatten dat het met de 20% exstra vuurwerk actie om de adviesprijsen ging ??

ik heb een cake gekregen twv 23,50 euro maar is te koop voor 12 euro dat is dan 12 %

wie had het voor dat hij ging bestelle in de gatten dat het met de 20% exstra vuurwerk actie om de adviesprijsen ging ??

ik heb een cake gekregen twv 23,50 euro maar is te koop voor 12 euro dat is dan 12 %

WTF had je dan verwacht. Ik vind dat je niet zo moet zeuren het is EXTRA GRATIS VUURWERK. Haokan hoeft dit niet te doen. Zeker niet met de kortingen die ze al geven.

Precies, Jo wordt al genoeg afgezeken over bijvoorbeeld dat minimun bestelbedrag. Je bent niet verplicht om te bestellen. Zo kan ie wel weer he?

Misschien moeten wij nederlanders maar gaan camperen bij de klaagmuur met een berg a4tjes voor alle klachten. Dan zit die muur zo weer vol ahaha.

Ik ga hier ok zeker een bestelling halen in Roosendaal, hopelijk met vwc-lid Jorisman en anders met mijn opa. Wil wel even zeggen dat dit een gruwelijke actie is en een duidelijke website ! Mag ook gezegd worden :wink:

Jongens, laten we nou niet gaan zeuren over een gratis stuk vuurwerk. Als je zonder die korting van gister had besteld, en je gewoon een leuke selectie maakt, heb je al gauw meer als 40/50% korting!!! Als dit niet genoeg is, dan weet ik het ook niet meer. Maar ik vind het erg leuk dat Haokan dit al doet. Niets anders dan lof. Top mannen!

Eens met Djaimy - de meeste producten worden al met fikse kortingen aangeboden bij haokan - bij de meeste dealers krijg je het nog geeneens voor die prijs, maar betaal je de bruto adviesprijs en dan krijg je iets gratis, nu betaal je veel minder en krijg je nog iets extra's ook nog.

Sluit me hier volledig bij aan, helemaal top wat Haokan doet!! Hoop mensen worden hier erg blij van en er zullen zeker meerdere bestellingen volgen.

Ik zit hier momenteel met een bug dat ik mijn afhaaltijd niet kan kiezen .
Ik heb 1x de tijd o7;00 en 08;00 voor bij zien komen maar ik kan enkel tussen 9-10 . Ik hoop dat dit geen probleem is (meer dan uur rijden & werk) . Zodra ik om de bug heen kan bestel ik .

Beste Yo, weten jullie al of de Kremlin apart verkocht gaat worden?

We zijn aan het onderhandelen of dat we de Kremlin en de Attaka 7 los kunnen inkopen
Daar komen we snel op terug. Belangrijk is dat we de 2 cakes tegen een redelijke prijs op de markt kunnen brengen.
Normaal gesproken vind ik dat een 500 gram cake niet boven de € 50,- uit mag komen.

Als iedere dealer hier zich aan hield, kwamen een hoop cake's niet op de markt :D
Dit geeft mij wel een vaag vermoeden dat de kremlin dus boven de 50 piek gaat kosten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan