Goldmembers [Vuurpijl Ass. ]

Heerlijke pijlen dit , mooit groot boekket en een leuke knal :D , ben blij dat ik ze heb:D

--------------------

EDIT: HIER IS HET FILMPJE!!!!
hij staat er niet zo goed op (camera stond verkeerd) , maar hij was erg mooi in het echt!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

Kijk in HD! + full screen dan zie je hem het beste!

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt:
Dank voor het filmpje! Jammer dat de kleuren niet goed tot z'n recht komen, maar goed, dat is heel vaak met soortgelijke effecten...

Ik weet alleen nog steeds niet of ik ze wel al dan niet nog zal oppikken morgen... wil toch eens een beetje zuinig doen met oud & nieuw. :P

Gister nog een afgestoken (Filmpje hierboven van mij was op 29 dec), dit is echt de beste pijl die ik heb gezien in NL :droolthum ,
Als je ze nog kan krijgen vandaag moet je ze echt kopen!! ,Het effect is echt heel breed en mooi:D

AANRADER!!

Na vier van deze pijlen afgestoken te hebben zit ik met dubbele gevoelens. Op zich een mooie gevulde gouden willow boeket, wat echter wel vrij snel verdwijnt. Boeketgrootte had ook beter gekund als ik kritisch ben en dat ben ik want het is toch €7,50 per pijl.
Ik had ze voor €20 en daarvoor waren ze leuk, maar voor €30 laat ik ze liggen en ook voor €20 laat ik ze volgend jaar staan.

Na vier van deze pijlen afgestoken te hebben zit ik met dubbele gevoelens. Op zich een mooie gevulde gouden willow boeket, wat echter wel vrij snel verdwijnt. Boeketgrootte had ook beter gekund als ik kritisch ben en dat ben ik want het is toch €7,50 per pijl.
Ik had ze voor €20 en daarvoor waren ze leuk, maar voor €30 laat ik ze liggen en ook voor €20 laat ik ze volgend jaar staan.

Idem, Het was zeker niet slecht, alleen de willows van de NL Zinkpijlen zijn gewoon beter. Ik laat ze volgend jaar voor € 30 liggen, leg € 20 euro extra neer en haal 10 NL zinks.

Hier nog een filmpje van mij , dit keer heb ik hem gefilmd met me iphone 4
omdat ik hem op me gewone camera hem er niet goed op kreeg!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

Deze vielen me helaas een beetje tegen!
Op het beginfilmpje is de spreiding van het boeket veel beter! In het echt is het helaas niet zo'n goed gevuld boeket.
Het goud is opzich goed, maar de spreiding moet beter.

Back
Bovenaan