Goldmembers [Vuurpijl Ass. ]

Dit vindt ik een nette richtprijs, nu maar hopen dat de productie exemplaren ook van deze kwaliteit zijn.

Mijn indruk is dat deze pijlen niet al te hoog komen, waardoor de boeketten groot lijken. Dit lijkt mij wat dat betreft een zeer uitgebalanceerde pijl te zijn.

Dus dit was het nieuwe pijlen assortiment waar lesli het over had in de Question/Awnser pagina... zien er veel belovend uit! Ik ben niet zo'n grote pijlen fan maar dit lijkt me wel wat

img_2156.jpg

Ik hoop dat dat de werkelijke uitwerkingen zijn en niet van die bijgevulde demopijlen waar de chinezen zo berucht om zijn...

Ik zal mensen een zakje voor me laten meenemen als ik het geld nog kan missen de 29e. :) Ben benieuwd.

Ga 'm hier ook uitproberen, zal proberen te filmen. Kan sowieso vertellen of 't wat was of niet :)

Denk je dat je er vóór 31 december nog een video van hebt gemaakt (of iemand anders natuurlijk)? Zit namelijk nog steeds te dubben of ik ze moet kopen ja der nee. :wink:

Als meer mensen er op zitten te wachten kan ik wel even een videootje maken. Zal wel pas de 30 worden dan :p

Back
Bovenaan