Gold Navy *NIEUW 2025*

Ik had geen cake 3, maar cake 2 dubbel. Hoe moeilijk kan het zijn. Hierdoor geen positieve ervaring met de compound.

Ik had juist cake 3 tweemaal, dus 3>2>3

Edit: inderdaad ook de eerste cake achterstevoren. Cake 3 is erg goed, dus geen groot probleem, waren echt enorme boeketten die uit cake 3 kwamen.

Beter dan proXplosion, dacht ik zeg het maar even hier.
Kooiloos de goldnavy was een regelrechte beuker!

Ik denk dat we achteraf te veel van Pro-Xplosion 1.4G verwacht hadden door de 1.3G Pyroshine producten met dezelfde naam. Pro-Xplosion is echt ondermaats naast Riakeo en... Wolff. Had ze alle 3 in de collectie en beide lieten Pro-Xplosion 1.4G volledig achter zich. Wolff was écht goed ook! King Ping, Full Trottle, Golf Navy. Top top top!

@Koala Die van mij ligt helaas al bij de milieustraat (een 3-2-3), maar zo te zien kwam het best vaak voor.

Eerlijk gezegd zou ik opperen om cake 2 weg te laten en komend jaar (als dat voor de NL markt is) een kleine compound met cake 1 en 3. Zo te zien is het goud op film ook top. Die middelste cake was prima, naar vooral cake 3 maakte hier indruk.

hoor zo veel verschillende meningen /ervaringen mbt deze box ,dat was er mijn inziens ook al met de eerdere video's ,ze leken nl net allemaal wat anders te zijn .

was voor mijzelf de reden hem toch maar te laten staan ,hopelijk komt er nog een herkansing aankomend oud en nieuw :bonk::bonk::bonk:

Zonde dat er toch best wat schoonheidsfoutjes in dit blok zitten. Heb de mijne nog even gecheckt, maar heb in elk geval wel alle drie de blokjes erin zitten. Heb de lonten vast gecontroleerd en opnieuw ingepakt om vonkoverslag te voorkomen. Ben nu toch wel heel benieuwd hoor. De effecten zien er wel fantastisch en groot uit 😎

Bij mij ging er 1 boeket niet af van de waaier, dus minimale afwijking. Ik vond het op alle fronten een geslaagde compound. Ik zou m zo weer kopen. Maar als ik 1 ding zou veranderen zou ik cake 2 veranderen. De waaier boeketten waren naar mijn idee iets minder krachtig, maarja boeie, mooie doos!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan