Gold Navy *NIEUW 2025*

Ik had geen cake 3, maar cake 2 dubbel. Hoe moeilijk kan het zijn. Hierdoor geen positieve ervaring met de compound.

Ik had juist cake 3 tweemaal, dus 3>2>3

Edit: inderdaad ook de eerste cake achterstevoren. Cake 3 is erg goed, dus geen groot probleem, waren echt enorme boeketten die uit cake 3 kwamen.

Beter dan proXplosion, dacht ik zeg het maar even hier.
Kooiloos de goldnavy was een regelrechte beuker!

Ik denk dat we achteraf te veel van Pro-Xplosion 1.4G verwacht hadden door de 1.3G Pyroshine producten met dezelfde naam. Pro-Xplosion is echt ondermaats naast Riakeo en... Wolff. Had ze alle 3 in de collectie en beide lieten Pro-Xplosion 1.4G volledig achter zich. Wolff was écht goed ook! King Ping, Full Trottle, Golf Navy. Top top top!

@Koala Die van mij ligt helaas al bij de milieustraat (een 3-2-3), maar zo te zien kwam het best vaak voor.

Eerlijk gezegd zou ik opperen om cake 2 weg te laten en komend jaar (als dat voor de NL markt is) een kleine compound met cake 1 en 3. Zo te zien is het goud op film ook top. Die middelste cake was prima, naar vooral cake 3 maakte hier indruk.

Prachtige bak vond ik dit.. Grote brede effecten en harde burst. Helaas iets te laat gestart met filmen en ook verticaal gehouden, maar goed het geeft een indruk.

Back
Bovenaan