Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je wordt niet zomaar de fireman!
Wat een sfeervol straatje zo Heistek, ziet er echt gaaf uit.
Bij ons is het 1 keer voorgekomen dat er nog een bombette in zat. De ton deed precies wat we wilden, er kwamen alleen vonken uit omhoog, niemand kreeg iets tegen zich aan. Wel schrikken natuurlijk. Daarna hebben we alle cakes eerst even een cool-down periode gegeven, daarna met hoofdlampje erin gekeken om te kijken of alles afgegaan was. Uiteraard helemaal niets meer tegen gekomen, alles was verder afgegaan, en ik moet zeggen, we hadden echt een gigantische collectie.Waar blijven die foto's van de de vuurwerkcrew vuurkorven? Baal nog steeds dat ik niet gewonnen heb.
Ontopic: bij ons staat ook altijd een oliedrum op straat toch probeer ik altijd iedereen te overtuigen om de cakes gewoon staand op te laten branden i.p.v. ze in de ton te gooien, is me te vaak mis gegegaan.
Waar blijven die foto's van de de vuurwerkcrew vuurkorven? Baal nog steeds dat ik niet gewonnen heb.
Ontopic: bij ons staat ook altijd een oliedrum op straat toch probeer ik altijd iedereen te overtuigen om de cakes gewoon staand op te laten branden i.p.v. ze in de ton te gooien, is me te vaak mis gegegaan.