Gezelligheids vuur tijdens oud en nieuw?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen jaar gehad, maar gaten aan de onderkant waren niet groot genoeg waardoor meeste karton niet goed was opgebrand, man wat een klerezooi was dat om op te ruimen.
Precies de reden dat ik daarmee gestopt ben. Mis wel wat sfeer erbij nu maar ach, liever lui dan moe.

Tuurlijk hoort een Fikkie erbij. Hier staat ook een tonnetje voor de deur altijd gezellig. Later op de avond en nacht alles op 1 berg ruimt makkelijker op de volgende dag.

Ik heb het ook meermaals overwogen maar blijf twijfelen. Om een vuurton op straat te zetten is denk ik niet zo'n goed idee want daar krijg ik vast commentaar op van omwonenden en in de tuin is het altijd druk met kijkers waaronder een aantal kinderen en dat vind ik niet zo verantwoord. Het zou wel lekker zijn om het eea op te stoken want dat scheelt een hoop afval de volgende dag.

Ik heb het ook meermaals overwogen maar blijf twijfelen. Om een vuurton op straat te zetten is denk ik niet zo'n goed idee want daar krijg ik vast commentaar op van omwonenden en in de tuin is het altijd druk met kijkers waaronder een aantal kinderen en dat vind ik niet zo verantwoord. Het zou wel lekker zijn om het eea op te stoken want dat scheelt een hoop afval de volgende dag.
Voor wat betreft de buurt,zou ik zeggen,gewoon je ding doen mits je het netjes houd,hun doen hun ding ook,zonder te denken wat de buurt ervan zou vinden immers.
Qua kids, hangt t af of je ze kan bij brengen dat ze er van mogen genieten,maar niet te dicht bij in de buurt mogen komen.
Zou dat niet lukken,dan zou ik het i.d.d ook niet doen.
Maar dit alles is mijn persoonlijke mening ;)

Woon zelf midden in het centrum dus ben er achter gekomen dat de hulpdiensten daar niet direct heel blij van werden. Mede daar aantal jaren geleden al mee gestopt. Als ik het ergens anders vier bij vrienden op een boerderij dan hoort dit er uiteraard bij.

2018_18.jpg

Uiteraard altijd de VWC vuurkorf op straat staan. Top ding blijft t. Zo krom als een hoepel na al die jaren maar hij doet t nog steeds als de beste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan