Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies de reden dat ik daarmee gestopt ben. Mis wel wat sfeer erbij nu maar ach, liever lui dan moe.Afgelopen jaar gehad, maar gaten aan de onderkant waren niet groot genoeg waardoor meeste karton niet goed was opgebrand, man wat een klerezooi was dat om op te ruimen.
Voor wat betreft de buurt,zou ik zeggen,gewoon je ding doen mits je het netjes houd,hun doen hun ding ook,zonder te denken wat de buurt ervan zou vinden immers.Ik heb het ook meermaals overwogen maar blijf twijfelen. Om een vuurton op straat te zetten is denk ik niet zo'n goed idee want daar krijg ik vast commentaar op van omwonenden en in de tuin is het altijd druk met kijkers waaronder een aantal kinderen en dat vind ik niet zo verantwoord. Het zou wel lekker zijn om het eea op te stoken want dat scheelt een hoop afval de volgende dag.
Haha ja die kleidoppen zitten hier nog steeds voor deel in de ton. Schep elke keer een beetje over in de container. Te veel in één keer lukt niet want dan heb ik de container te vol.