Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben het met Tjopper eens. Het is niet voor niks verboden. En wees er maar trots op. Tot een keer een brandje komt op de plek waar het spul weer licht als je het weer ooit haalt. En jij toevallig op je nest ligt. Dan kom je wel minder positief over.
Ik ben het met Tjopper eens. Het is niet voor niks verboden. En wees er maar trots op. Tot een keer een brandje komt op de plek waar het spul weer licht als je het weer ooit haalt. En jij toevallig op je nest ligt. Dan kom je wel minder positief over.
Zuurstoftekort word je echt niet wakker van hoor je valt alleen maar in een diepere roes. En vuurwerk in de kelder vind ik ook niet zo een goed idee. Kelder zit recht onder het huis en als het dan afgaat heb je best een goeie kans dat je huis affikt aangezien vuur omhoog gaat.
Stel je voor dat je op een zebra pad loopt en er stort een vliegtuig neer op je hoofd ...
Het is altijd maar als als als ...
Het is al even geleden dat ik op enig vuurwerk forum ben geweest, maar nou heb ik het een en ander gelezen over dutch-pyro waar ik erg nieuwsgierig van wordt. Ik had hier ergens gelezen dat de politie achter klantgegevens is gekomen? Heb hier al meerdere keren besteld (dutch-Pyro) 2 keer in september 2011 en ook nog begin september dit jaar. Dus nu is de kans ook aanwezig dat de politie bij mij op de stoep staat ofwat? Ik weet niet of er na de zomer dit jaar ook nog mensen gepakt zijn die gelinkt waren aan Dutch-pyro? Want wat ik begreep is dat er tussen de bestelling en het bezoek van de politie niet al te lange tijd tussen zat... Jammer dat ik dit allemaal pas dit weekend te weten ben gekomen.
zojuist een bezoek gehad van de politie bij mij thuis met de vraag of ik in het bezit ben van illegaal vuurwerk.
de aanleiding van dit bezoek was, is dat ik in het verleden een 4inch houten mortier rek bij dutch-pyro.nl heb besteld.
helaas heb ik ze moeten teleur stellen met het antwoord dat ik niet in het bezit ben van zoiets dergelijks.
Vind het wel vreemd dat zij alle gegevens van dutch pyro hebben???
Maar ik heb nog wel klamme handen ervan hahaha.
Ik ben vorig jaar in de week voor kerst bezocht door een viertal personen van de milieudienst en politie zuidoost brabant. Ik was zelf niet thuis. Had een week daarvoor vier pijpen besteld bij Dutch-Pyro. Zij waren ook in het bezit van een huiszoekingsbevel. Ze hebben de pijpen niet meegenomen wat ze wel hadden mogen doen wat mij betreft.
Zeker weten dat het een huiszoekingsbevel was en niet gewoon een beschikking tot binnentreden? Een.huiszoekingsbevel voor een paar buisjes lijkt me namelijk stug, zeker als ze hem binnen een week geregeld hebben.
Kom op zeg, ze zijn niet allemaal even achterlijk...
Als ze het verschil tussen mortieren en shells niet weten is het in hun beleving al snel zwaar illegaal.