Gepakt met vuurwerk

Ik meen dat the cigarman ze als paraplu bak gebruikt dus:D

Maak me verder ook niet druk, maar heb gewoon hekel aan als politie aan de deur komt. Ze krijgen iig geen koffie van me :P

Laxeermiddel door de koffie donderen :D nee geintje kun je beter niet doen.

En over die buizen, kortom, gewoon al je buizen naast de deur zetten en een zooi goedkope paraplus kopen om er in te zetten :cool::p

De beruchte buizen (mortieren) welke ik had besteld bij dutch-pyro heb ik persoonlijk afgegeven op het politiebureau de 31ste.
Het heeft immers een deuk in de deur, opengebroken schuur en hoop drama met zich mee gebracht. En dat enkel om 2 buizen. Had geen vuurwerk thuis liggen en was dat ook niet van plan afgelopen jaar.
De recherche legde er direct beslag op omdat het zwaar verboden was blablabla:bonk: Als ik dit eerder had geweten had ik die krengen nooit besteld....

Nogmaals voor de mensen die mijn verhaal niet geloven, stuur even een PB/PM en ik stuur je de foto's van mijn voordeur door. Is toch eigenlijk erg dat er op het forum mensen zitten zonder geloofwaardigheidsgevoel. Waarom zal ik dit verzinnen???

Ook het verhaal over een lijst bij dutch pyro ingenomen (klantenbestand) met daarop alle ge-adresseerden en hetgeen dat ze besteld hebben is waar. Maar ook degene die later (zoals ik) daar bestelde werden op de dag dat het pakketje werd bezorgd verwelkomd door onze blauwe vrienden.
Het was alsof je een zwaar crimineel bent om door 6 man politie, officier van justitie en de hoofd recherche te worden overvallen in huis.

Nogmaals voor de mensen die mijn verhaal niet geloven, stuur even een PB/PM en ik stuur je de foto's van mijn voordeur door. Is toch eigenlijk erg dat er op het forum mensen zitten zonder geloofwaardigheidsgevoel. Waarom zal ik dit verzinnen???

Om die geruchten de kop in te drukken kun je de foto's van je voordeur hier ook gewoon plaatsen. Wel ff zorgen dat je huisnummer niet zichtbaar is. Maar met het betere knip en plak werk is dat zo gefikst. Just a thought...

Om die geruchten de kop in te drukken kun je de foto's van je voordeur hier ook gewoon plaatsen. Wel ff zorgen dat je huisnummer niet zichtbaar is. Maar met het betere knip en plak werk is dat zo gefikst. Just a thought...

Ja maar vanwege privacy gedachten doe ik het liever niet :)

Ja maar vanwege privacy gedachten doe ik het liever niet :)

Het is jouw feestje. Heb dit topic alleen af en toe gevolgd en mij er verder niet niet in gemengd. Ook nu ga ik dat verder niet doen. Ik snap je punt over privacy, maar het biedt je wel de kans om aan je geloofwaardigheid te werken. Maar nogmaals, het is jouw feestje!

Ik heb dit jaar ook bij dutch pyro besteld en mijn deur is nog gwn heel.
Ik ben niet van plan nog een keer daar te bestellen maar mortierbuizen kunnen na mijn weten gewoon legaal worden ingekocht. Mischien heb ik ook gwn geluk gehad...

Het is jouw feestje. Heb dit topic alleen af en toe gevolgd en mij er verder niet niet in gemengd. Ook nu ga ik dat verder niet doen. Ik snap je punt over privacy, maar het biedt je wel de kans om aan je geloofwaardigheid te werken. Maar nogmaals, het is jouw feestje!

Nou zo'n groot feest is het niet als je deur ingetrapt wordt en er tig agenten voor de deur staan voor enkel wat vuurwerk. Dat ze eens boeven gaan vangen.
Arggggghhhhhh en dan moeten we bezuinigen dit jaar? Vind je het gek met dit soort onzinnige acties van de Plissie.
Ik snap heel goed dat hij dat niet doet, hij is trouwens aan niemand verplicht om een foto te delen.
Dat hij dat al doet via privé bericht is al een stap naar de mensen die er niets van geloven.

Beste mensen, ik wilde jullie enkel de informatie verschaffen die nodig is in dit topic van dutch pyro. Heb inmiddels 2 foto's gestuurd naar een member van hier, voor de mensen die ook de foto's willen hebben laat een PB achter en ik stuur je ze graag toe.
Ben 32 jaar en loop een aardige tijd mee in VWland en zie niet in waarom ik op zo een mooi forum als dit een beetje uit me nek ga ***len en argwaan gaat kweken voor jan met de korte achternaam:bonk:

Beste mensen, ik wilde jullie enkel de informatie verschaffen die nodig is in dit topic van dutch pyro. Heb inmiddels 2 foto's gestuurd naar een member van hier, voor de mensen die ook de foto's willen hebben laat een PB achter en ik stuur je ze graag toe.
Ben 32 jaar en loop een aardige tijd mee in VWland en zie niet in waarom ik op zo een mooi forum als dit een beetje uit me nek ga ***len en argwaan gaat kweken voor jan met de korte achternaam:bonk:

Je kan mensen ook op hun woord geloven.
En ga er vanuit dat je niet een spannend verhaal aan het vertellen bent, maar dat je de waarheid verteld.

Hoe het gaat het trouwens met de schade afhandeling.
Krijg je nog geld terug voor reparatie kosten, of laten ze je lekker stikken...

De kosten zullen vergoed worden door de woningbouw. Echter duurt het me allemaal net iets te lang. De politie heeft mij verteld gedurende het onderzoek (naar fu**ing 2 buizen) er niets kan worden verhaald zolang niet bewezen is of ik in overtreding was :(

Mag ik ook een paar foto's??? Ik zelf had ook de buizen+ illegaal + handel .. en mijn deur is nog heel ik vind het een vreemde zaak maar op het punt (heb ik ergens in dit topic gelezen) dat je buizen ook inbeslag genomen worden, vindt ik ONZIN.

Ja dat vond ik ook onzin. Er is bewijs van een mail die ik had gestuurd naar dutch-pyro waar ik op 26 december 2 mortieren had aangeschaft via hun site. 2 maanden eerder had ik ook een bestelling geplaatst van 2 mortieren maar destijds na week zelf ge-annuleerd en geld retour omdat er niet konden worden geleverd. Dit was volgens de politie voldoende bewijs om mijn deur eruit te rammen omdat ik niet thuis was. Het vermoeden was dat ik ook de shells thuis zal hebben en ze wilden geen moment langer wachten.
Helaas had ik deze 2 mortieren gewoon besteld voor de "heb" want ze zouden op me kamer gezet worden in de kast. Omdat men de mortieren bij de inval niet hadden gevonden, maar wel de lege verpakking (kartonnen doos met dutch-pyro papiertje erop)werd ik uitgenodigd op 31 december op het politiebureau om te verklaren waar de buizen waren. Deze heb ik persoonlijk afgegeven omdat ik geen verdere problemen wilde. Ik deed er "afstand" van, maar het werd bestempeld als in beslag genomen gedurende de zaak naar u loopt:bonk:

Eigenlijk zit ik heel dit verhaal uitgebreid toe te lichten in het verkeerde topic. Gezien het hier om dutch-pyro gaat en niet gepakt met vuurwerk....sorry daarvoor:D

Maakt niet uit haha, maar ja klaag de politie gewoon aan nadat het afgerond is:) kun je schadevergoeding krijgen voor de deur + emotionele/sociale schade ivm de mensen die het gezien hebben en noem het maar op (A)

Heb je nog n fototje voor mij van je ingebeukte deuren?:P k vraag me altijd af hoe dat er nou uitziet.

Ja dat vond ik ook onzin. Er is bewijs van een mail die ik had gestuurd naar dutch-pyro waar ik op 26 december 2 mortieren had aangeschaft via hun site. 2 maanden eerder had ik ook een bestelling geplaatst van 2 mortieren maar destijds na week zelf ge-annuleerd en geld retour omdat er niet konden worden geleverd. Dit was volgens de politie voldoende bewijs om mijn deur eruit te rammen omdat ik niet thuis was. Het vermoeden was dat ik ook de shells thuis zal hebben en ze wilden geen moment langer wachten.
Helaas had ik deze 2 mortieren gewoon besteld voor de "heb" want ze zouden op me kamer gezet worden in de kast. Omdat men de mortieren bij de inval niet hadden gevonden, maar wel de lege verpakking (kartonnen doos met dutch-pyro papiertje erop)werd ik uitgenodigd op 31 december op het politiebureau om te verklaren waar de buizen waren. Deze heb ik persoonlijk afgegeven omdat ik geen verdere problemen wilde. Ik deed er "afstand" van, maar het werd bestempeld als in beslag genomen gedurende de zaak naar u loopt:bonk:
Als ik jou was zou ik kijken of je de mortieren weer terug kunt krijgen ondanks dat je er afstand van hebt gedaan, maar dat zou nog wel moeilijk kunnen worden. Je kunt wel als argument aanvoeren dat je dacht dat ze blijkbaar illegaal waren omdat de politie met zoveel geweld langs was geweest, en je er nu achter bent gekomen dat ze zoals je ook al dacht toen je ze kocht gewoon mogen. Je hebt een kans van vrijwel 100% dat je gelijk krijgt omdat er geen vuurwerk is aangetroffen en zonder vuurwerk waar de politie naar zoekt doe je niks fout. Of je daarmee ook je mortieren terug krijgt betwijfel ik, voor je het weet "zijn ze al vernietigd" en dat soort irritante dingen, maar als je een schadevergoeding krijgt kun je ergens anders nieuwe kopen, bij voorkeur niet via de post en zonder registratie van gegevens om nieuwe misverstanden te voorkomen.

Politie...

he boys,

afgelopen dinsdag mocht ik voor de economische politierechter verschijnen...
de uitspraak was 240 uur werkstraf en een maand voorwaardelijk.
google even op 'vuurwerk, raaltenaar' dan komt mijn verhaal wel te voorschijn.

weet iemand van jullie hoe ik mijn dossier op kan vragen? ik zag hem liggen, vuistdik! zitten foto's bij die ik mijzelf en jullie niet wil onthouden... ik had 160 kilo voornamelijk shell's tot 8 inch, 5 blokken tot 2' en zinkpijlen... plus een bele meuk verzamelobjecten....

he boys,

afgelopen dinsdag mocht ik voor de economische politierechter verschijnen...
de uitspraak was 240 uur werkstraf en een maand voorwaardelijk.
google even op 'vuurwerk, raaltenaar' dan komt mijn verhaal wel te voorschijn.

weet iemand van jullie hoe ik mijn dossier op kan vragen? ik zag hem liggen, vuistdik! zitten foto's bij die ik mijzelf en jullie niet wil onthouden... ik had 160 kilo voornamelijk shell's tot 8 inch, 5 blokken tot 2' en zinkpijlen... plus een bele meuk verzamelobjecten....

Dan ben je er echt heel goed vanaf gekomen kerel. Dossier kan je voor zover ik weet gewoon opvragen via je advocaat. Daar heb je gewoon recht op

Back
Bovenaan