Games

Ik speel het op de PS3, dan kan je helaas niet kiezen tussen servers naar ik weet? Toch bedankt voor de tip, denk dat het echter toch afwachten is op verbetering.

Dat respawnen moeten ze zeker patchen ja, hopelijk komt die snel hehe. :p

:bye:

Mijn mening over BO en nog een soort cheat.

Je kan als je op bij het menu zit, steeds R2 L2 doen, dan kom je los van je stoel. Dan kun je naar de laptop lopen en de code hieronder in het filmpje intoetsen, let wel op dat je dan geen achievement ofzo iets meer kan verdienen, zie het bericht daaronder.

Filmpje :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En dan een reactie :

If you guys are wondering how to get this map, you can do two things. You can beat all of campaign, or enter the code "3arc Unlock" into the computer in the main menu room thing. To do this, you must break out of the chair by clicking the right trigger, left trigger repeatedly, then just walk over to the computer and type the code in. This also unlocks Dead Ops Arcade. WARNING: By entering these cheats, you will not be able to get achievements in those maps. Thumbs up to let others know!

Ik heb de game net bij vrienden gespeeld, begin is altijd zoieso wennen, maps vind ik niet echt leuk vooral Nuketown niet hoe leijk kan je een map maken. Maar op 't begin zijn er ook altijd nog die noob campertjes, dus dat is wel balen. Maar met die contracten enzo vind ik weer zeer vet.

- Sommige maps
- Graphics niet zo realistisch zoals in MW2
- Dat domme wagentje :Q
- Host migration zo vaak
- Respawnings systeem

+ Contracten
+ Zombie knallen
+ Het kopen van wapens/perks etc.
+ In dit spel heb ik meer het idee dat je in de oorlog zit dan bij MW2.

Minder dan MW2 maar wel een goede game ga hem waarschijnlijk ook halen.

Gister de game gehaald voor de xbox 360 voor € 44 (nette prijs al zeg ik het zelf).

Maar ben pas level 9, maar wat zijn een beetje goeie wapens? Want is nu best lastig om beetje lekker te knallen.

Ik vond zelf de MAC11 met grip fijn, tot ik de Fa-mas had :)
Maarja, er is volgens mij niet echt een soort "super wapen" ofzo zoals in MW2 de ACR
Of in WaW de mp40.
Over die "cheat" dit is ook mogelijk op de pc, en tenzij je pc R2 en L2 knopjes heeft moet je spatie klikken :)
De nieuwe nazi zombie map is "five" je speelt in het Pentagon en P1 is J. F. Kennedy :p
Je vecht ook tegen zombies in pak, labjas of leger uniform.
Ergens rond wave 7 kwamen er een paar rare teleporters, en toe ik in een liep, kwam Dr. Zombie (zo noem ik em) en die pakte mijn wapen af :o toen had ik geen wapen meer en ging dood :(

Heb hem ook aangeschaft voor de ps3

Vind het een vette game, een betere game als verwacht. Vind de wapens tot nu toe ook prima, ideaal dat je zo ook kan kopen etc.

Aaah nu ik nog geen goeie wapens is het nog wel een frusterend spel zeg :S
Niks lukt nog echt.

ik versterk mijn wapens met de grip, en de conpressor, bijvoorbeeld bij de aks.

Je moet wel zown ding kopen dat je 2 speciale dingen op je wapen kan zetten.
Ben zelf level 30, op de ps3.

ik vind het een vervelend spel,

45 euro durven ze te vragen voor dit dvd'tje vol gepruts. ik heb in de eerste 3 uur dat ik het spel gespeeld heb nog nooit zoveel bugs e.d. gezien. Met name de multiplayer is gewoon on-speelbaar vanwege de absurde lag in iedere server.
je zou verwachten dat ze bij een spel wat voornamelijk online gespeeld wordt éérst zorgen dat die engine goed samenwerkt met het netwerk-gedoe. Dat is waar heel Call of Duty om draait; online multiplayer.

ik ben in ieder geval flink pissed off. ze zouden zich bij treyarch diep moeten schamen

Laatst bewerkt door een moderator:
Weetje wat zo raar is, als het echt zo slecht is, waarom ben jij dan bijna de enige die klaagt?
Ik heb bijv helemaal geen lag, en ooknog geen bugs enz...
En als je het op de pc hebt, er wordt super hard gewerkt om de lag weg te halen :)

Ik vind persoonlijk Black Ops een grote verbetering tegenover MW2.
MW2 is de grootste faal van de Call of Duty-serie.
Ze maakten een spel wat nog vol met fouten zat.
Deze fouten fixen ze ook ff niet, ze doen alleen maar mappacks uitbrengen.
Nou dan kan je van mij al vertrekken naar de Sahara om het even netjes te zeggen.

Black Ops daar en tegen is een nieuwe start.
In het begin was er een enorme lag, maar voor de computer hebben ze nu al nieuwe patch uitgebracht om deze lag tegen te gaan.
Ik heb nu al het idee dat ze veel geleerd hebben van MW2!

Weetje wat zo raar is, als het echt zo slecht is, waarom ben jij dan bijna de enige die klaagt?
Ik heb bijv helemaal geen lag, en ooknog geen bugs enz...
En als je het op de pc hebt, er wordt super hard gewerkt om de lag weg te halen :)

Hij heeft gelijk hoor, ik heb bijna elke game, met alle andere ''con lost''.

Werd zo boos na de 7e keer, dat ik hem gelijk uit heb gezet..

Ik heb De prestige edition op de xbox360 super spel ( Heb alle cod delen )
heb de sp in 5 uur uitgespeeld ( regular ) en ben nu level 50 in de mp ik
ga vandaag beginnen aan de prestige mode heb weer zin om te levele

top wapen voor beginners
enfield super relax

vindt zelf de Ak74u, Ak47 en de Commendo de beste wapens

Killstreaks
rc-xd relax mijn record is 7 in 1 potje
word er ook wel heel vaak door gekild.

mijn beste potje tot nu toe is 66-13

als iemand twijfeld om hem te kopen niet doen gewoon kopen
er is op dit moment geen beter spel te krijgen.

ik vind hem persoonlijk beter dan mw2
er zit gewoon meer sfeer in net als waw

mensen om de 360 ik zie jullie online wel weer

Haha, 66-13?? Dat meen je niet!! :shocked:
Hoe krijg je dat voor elkaar joh?

Inmiddels lijkt er wat minder lag te zijn op de PS3, krijg nu in ieder geval genoeg mensen kapot. :p
Leuke optie om clips te kunnen renderen, hier even 3 die ik online heb geknald;

HEADSHOT BITCH! YOU JUST GOT OWNED!!! :D
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En nog een winning kill met een semtex die ik bij iemand op z'n knie gooi haha. :bonk:
+ YouTube Video

En tot slot nog even goed teamwork, samen met omepje hehe. Hij knalt iemand af, ik maak de laatste 2 kills van de game met een RC-XD. :p
+ YouTube Video

Leuke filmpjes mattenfreak, met die kills is eigenlijk best wel normaal. als je een beetje slim speelt.

Ik heb 1x in nuketown (favo map) 56 kills en 18 deaths gehad.

Soms is het zo dat ik 25 kills heb en 20 deaths :P

De server is ook wat beter geworden ja, this nu leuker gamen

Sowiso weer een heerlijk spel om wat tijd door te brengen :) Aventoe wil het spawn systeem nog wel irritant zijn, maar verder gewoon weer een heerlijke call of duty!

Back
Bovenaan