Games

pff mensen het is voor PC dus niet met andere console systemen aan komen ><

maar misschien een id voor een clan voor iedere console die er is dus ps3 en xbox? dan hebbe we dat gezeur hier ook niet meer ^^

Laatst bewerkt:
Een clan is voor de Indianen, Mafia figuren en voor religiefreaks die graag een sekte willen hebben.. Squad is een veel mooier woord! :)

Ik heb zelf jaren lang in squads, gezeten en ze geleid. Ik zie het wel zitten.. alhoewel ik nóg geen COD Black Ops heb.

Voor dat ik nog 300 PM's krijg.. Nee ik heb GEEN xbox, Ps1, Ps2, Ps3, Ps76656611, WII, N64, Ping pong tafel, of wat voor console... Ik heb álleen een PC.

Laatst bewerkt:
Ik zit zelf in een semi-pro CSS team maar ga morgen COD:BO halen voor de fun. Als we nog een mumble nodig hebben heb ik wel 1 staan.

HET Black Ops topic (alle consoles)

HET Black Ops topic (alle consoles)

Ik dacht ik kijk eens op VWC naar Black Ops en ik ging bijna van mij stokje! Er was nog geen Black Ops topic!!
Bijdeze heb ik er snel een gemaakt.
Dus post hier van alles en nog wat over Black Ops! Reviews, bugs, ervaringen, updates, vragen enz.
Voor de niet-gamers: Black Ops is het 7de deel van de wel bekende first-person shooter, Call of Duty.
Het speeld zich af in de koude oorlog.
Black Ops heeft een Singleplayer, Multiplayer en een zombiemode.
Black Ops is ontwikkeld door Tryarch, die ook Call of Duty 5: World at War maakte.
Zo dat is wel zo een beetje de basis infomatie denk ik.

Zelf heb ik Black Ops voor de PS3
En natuurlijk gehaald tijdens de mid night release :)

de word niet veel op gereageerd maar het is een ziek spel super gaaf weer!
heb hem zelf ook voor de ps3.
maar ben zeker niet zo gek geweest om er s'nachts voor naar de winkel te gaan,werd gebeld door vrienden dat hij in de aanbieding was bij de mediamarkt in enschede voor maar 30 euro dus dat was niet mis!!!!

Haha, ik heb hem dus wel nog even 's nachts opgehaald, hoort erbij.
Topspel, even wennen, maar ik vind hem gaaf hoor, helemaal met dat autootje en die attack dogs haha. :bonk::p

ik heb hem voor de pc en online op de pc is nog niet te doen met Black ops veelste veel lag er komt binnekort wel een patch uit die dat probleem moet oplosse maar op het moment vind ik het maar bagger gamen. de single player ja d zombie mode loopt bij mij vast en de rest van de single player vind ik tegen valle zit je lekker te knalle of zo dan houd het opeens op om dat er weer een flashback is of zo dus ja opsig nog een tegenvaller moet ff afwachten tot de patch er is

Ik heb hem nu voor de ps3, heb gisteren 3 kwartiertjes gespeeld. Mag van mijn ouders deze week niet zoveel spelen ivm pww maar ik ga vrijdag en zaterdag helemaal los:p

Ik heb een stukje single player gedaan en multiplayer online. Als je zit te twijfelen of je hem wilt gaan kopen of niet, gewoon doen. Topgame!!:D

ik heb hem ook voor de ps3, super vet spel!
In de middag haal ik mijn kd meestal op tot 2 om dan vervolgens in de avond weer bijna elke potje rond de 0.5 te halen. beetje raar :p

Ik heb hem voor xbox360:D De enige lijkt het wel. Ik speel vooral online maar ik vind de graphics behoorlijk slechter dan die van MW2. Hebben meer mensen dit gevoel of ben ik de enige?:O

Heb ook cod gekocht voor de xbox... neej niet om 12 uur snachts :p

Als ik eerlijk ben vind ik hem een beetje tegenvallen..... Neemt niet weg dat ik gewoon lekker aan het schieten ben :p

Voor de mensen die zin hebben om te knallen voeg me maar toe

Gamerstag:
NTF stefantvs

Gr stefan

Gister de hele dag wezen knallen en hij speelt erg lekker
Mensen die me willen toevoegen 360 gamertag Jappy B

Ik wil me wel inschrijven voor de clan war's ja:) ik zit ook op de pc voeg me steam maar toe: whoep.

Grtz

Back
Bovenaan