vuurwerkduiven
VWC lid
Ja erg bizar na 22 seconden stopte die hier al haha wat een aanfluiting zeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat bizar zuur zegJa erg bizar na 22 seconden stopte die hier al haha wat een aanfluiting zeg

Lijkt wel verschil in effecten te zitten per batch, bij mij was de crackling in de finale heel anders (en beter)
Echt een super dikke bak, mocht er nog een kans komen, dan komt hij er weer bij![]()
Idioot dat je voor zon groot bedrag moet doorlonten... En dan zonder de zekerheid of je een snellont pakt of een reserve lont.
Het gaat hier om een consument die met oranje lont te maken heeft, die niet weet of het reserve lont of normaal visco te maken heeft. Heb het afgelopen 30e gezien... Meneer had hoop ervaring, maar begreep niet hoe het werkte. Dan is 400 euro veel geld maar he das persoonlijkHeh? Je bent je bewust dat er maximaal 2000 gram in 1 compound mag zitten? En dat ze dus niet doorgelont mogen zijn?
Dank je wel... Idd 400 euro zonder enige aanwijzing of duidelijke instructie (niet ongewoon wss) maar de verwarring zit m in het reservelont wat niet gewoon groen maar oranje... In de doos uit de doos, sowieso niet te verbinden zonder dat je de lonten manipuleert. Moet niet nodig zijn als je een compound komt. De eerste waaier (rij1) en de blokken en daarna de laatste waaier kwamen niet overeen.... Maar hadden in dit geval allemaal oranje lonten.Misschien bedoelt hij dat het raar is dat je voor zo’n bedrag er niet iemand bij krijgt die dat voor je doet.

)Ja ik had deze versie dus ook. Lijkt vooral in de finale te verschillen van de bovenstaande videosHier een versie die wel gewoon goed ging
zijn wel meer 2 of 3 delige compounds toch die je nog ff moet verbinden ? :3 patriot geloof ik zelfs ?
top ding ! zit een heel klein stukje van de buren cake nog bij ( dacht datie al klaar was)