Galaticos *NIEUW 2025*

wel goed doorgelont ? :3 , maar hoort niet dat dat voor de klant is .

hier ging die erg lekker .
waren wel opzichzelf staande gevulde effecten .
duurde lang . complete show .deed het beter dan pro explosion ;)

filmpje volgt :)

In potentie was dit de beste vak van de avond, maar doordat hij er mee stopte en er ook nog een lange pauze in zat maakt hij het net niet waar.

Het blijft een onwijs dikke bak:

Heh? Je bent je bewust dat er maximaal 2000 gram in 1 compound mag zitten? En dat ze dus niet doorgelont mogen zijn?
Het gaat hier om een consument die met oranje lont te maken heeft, die niet weet of het reserve lont of normaal visco te maken heeft. Heb het afgelopen 30e gezien... Meneer had hoop ervaring, maar begreep niet hoe het werkte. Dan is 400 euro veel geld maar he das persoonlijk

Misschien bedoelt hij dat het raar is dat je voor zo’n bedrag er niet iemand bij krijgt die dat voor je doet.
Dank je wel... Idd 400 euro zonder enige aanwijzing of duidelijke instructie (niet ongewoon wss) maar de verwarring zit m in het reservelont wat niet gewoon groen maar oranje... In de doos uit de doos, sowieso niet te verbinden zonder dat je de lonten manipuleert. Moet niet nodig zijn als je een compound komt. De eerste waaier (rij1) en de blokken en daarna de laatste waaier kwamen niet overeen.... Maar hadden in dit geval allemaal oranje lonten.

De uitwerkingen van deze box waren erg goed. Echt dikke effecten, goed gevuld, grote spreiding. Maar het tempo was bij mij wel wat lager vaak, ook wel wat vertraging in de overgang tussen de cakes. Tussen de 2 compounds kan kloppen: deze had ik ''bovenop'' even doorgelust. Dat maakt het niet dé topper van de avond, maar het was zéker wel een dikke bak. En lomp om te tillen.

Hier een versie die wel gewoon goed ging :)
zijn wel meer 2 of 3 delige compounds toch die je nog ff moet verbinden ? :3 patriot geloof ik zelfs ?

top ding ! zit een heel klein stukje van de buren cake nog bij ( dacht datie al klaar was :D )

Ja ik had deze versie dus ook. Lijkt vooral in de finale te verschillen van de bovenstaande videos

Back
Bovenaan