Gadgets Lesli Vuurwerk *NIEUW 2011*

pyroboy

VWC lid
Lesli komt dit jaar met een aantal gadgets op de markt.
Hieronder zie je daarvan een overzicht!

Artikelnummer: V09129
Artikelnaam: Brandwondenkit Goedvuurwerk.nl
Effectomschrijving: Inhoud: 10st brandwonden pleisters, 4 st reinigingdoekjes, 7 st brandwonden gel.
Richtprijs: ...

Artikelnummer: V09128
Artikelnaam: Vingerlicht Goedvuurwerk.nl
Effectomschrijving: ...

Artikelnummer: V09130
Artikelnaam: Veiligheidsboekje Goedvuurwerk.nl
Effectomschrijving: ...

Artikelnummer: V09131
Artikelnaam: Oordopjes
Effectomschrijving: Oranje oordopjes, verpakt per paar in een zakje

Artikelnummer: V09015
Artikelnaam: Aansteeksigaar
Effectomschrijving: Voor de niet-rokers toch een veilige oplossing om vuurwerk te ontsteken

Van de aansteeksigaar vond ik onlangs al een foto.

410984766.jpg

Heerlijk, origineel en geniaal idee wel!

Ik zou geen sigaar aansteker kopen voor die prijs, ik koop liever gewoon een aansteeklont van 1meter voor een euro.

Of voor de rokers een pakje sigaretten of sigaren

Ik zou geen sigaar aansteker kopen voor die prijs, ik koop liever gewoon een aansteeklont van 1meter voor een euro.

Of voor de rokers een pakje sigaretten of sigaren

Ik denk dat dit ook niet gericht is voor de wat oudere mensen, maar voor kleine kinderen is dit wel wat. Ik denk dat bij deze doelgroep hier wel mensen dit kopen omdat kinderen dit in een zekere zin een soort van stoer vinden. Waarom denk je dat er chocolade sigaretten zijn. Ik vind dit een goede zet van Lesli en vooral het veiligheidsboekje is leuk alleen ik hoop dat dit geen geld kost en dat er niet alleen maar nee tegen alles wat illegaal is wordt gezegd maar dat er ook echt wat informatiefs instaat

Prijzen van de gadgets zijn :

Fingerlight : 0.79 euro
Brandwonden kit : 3.99 euro
aansteeksigaar : 1.99 euro

-------------
prijzen van het veiligheidsboekje /oordopjes kan ik nog niet vinden helaas :cry:

--pyro99:bye:

Heeft iemand meer info over het veiligheidsboekje en de oordopjes? Ze staan namelijk niet op goedvuurwerk.nl pf vuurwerkplanet.nl

Heeft iemand meer info over het veiligheidsboekje en de oordopjes? Ze staan namelijk niet op goedvuurwerk.nl pf vuurwerkplanet.nl

Heb het volgende kunnen vinden:

Oordopjes
Oranje oordopjes, verpakt per paar in een zakje. Dempen het geluid bij harde knallen.

Veiligheidsboekje heb ik geen aanvullende info van kunnen vinden.

Hoelang gaat de aansteeksigaar mee?
Want als hij net zo lang meegaat als de aansteeklont is mn keuze snel gemaakt.:P

En nog een vraagje: Per hoeveel worden ze verkocht? Per doosje of per stuk?

Groete.

Hoelang gaat de aansteeksigaar mee?
Want als hij net zo lang meegaat als de aansteeklont is mn keuze snel gemaakt.:P

En nog een vraagje: Per hoeveel worden ze verkocht? Per doosje of per stuk?

Groete.
Hoelang ze meegaan weet ik niet (staat ook niet op de site)
Maar ze worden per stuk verkocht:wink:

Prima gadgets. En de brandwondenkit vind ik persoonlijk een hele goeie. Vraag me echter wel af hoe deze gaat "lopen". Twee jaar geleden ben ik zelf met een project bezig geweest om een soortgelijke kit (deels gesubsidieerd) op de markt te krijgen. E.e.a. was eenvoudig te doen; de kosten waren laag. Bij een business analyse kregen we echter een negatief advies. Voornaamste reden is dat het mogelijk oplopen van een brandwond niet iets is waar een vuurwerkliefhebber graag bij stiltstaat. Wie vuurwerk wil slijten verkoopt eigenlijk dromen. Dat het mis kan gaan is weliswaar een feit, maar slechts weinigen willen hiermee bezig zijn.

Wij hebben het project daarom destijds gelaten voor wat het is. De Chinese samples gebruik ik nu zelf met oudjaar. Gelukkig nog niet nodig gehad. Maar dat is ook de insteek natuurlijk.

Ben benieuwd hoe het Lesli vergaat met dit nieuwe product. Ik sta er in elk geval 100% achter en wil derhalve best een banner voor ze plaatsen op www.vuurwerkveilig.com, gewoon omdat het een goed initiatief is.

Cameo

PS: O ja, ons exemplaar was plat uitgevoerd en kon onder de kleding bijna onzichtbaar meegedragen worden. Ik zie dat Lesli er een koffertje van gemaakt heeft. Ik hoop dat mensen dit ook echt meedragen met oudjaar.

Hoelang ze meegaan weet ik niet (staat ook niet op de site)
Maar ze worden per stuk verkocht:wink:

Bedankt.:D

Toch ga ik hem denk ik niet halen, i.v.m. de dure prijs per stuk.
Voor die prijs haal ik liever 4aansteeklontjes en een slof kanonslagen.:)

~~Remy.

Back
Bovenaan