shockzz
VWC lid
Prima gadgets. En de brandwondenkit vind ik persoonlijk een hele goeie. Vraag me echter wel af hoe deze gaat "lopen". Twee jaar geleden ben ik zelf met een project bezig geweest om een soortgelijke kit (deels gesubsidieerd) op de markt te krijgen. E.e.a. was eenvoudig te doen; de kosten waren laag. Bij een business analyse kregen we echter een negatief advies. Voornaamste reden is dat het mogelijk oplopen van een brandwond niet iets is waar een vuurwerkliefhebber graag bij stiltstaat. Wie vuurwerk wil slijten verkoopt eigenlijk dromen. Dat het mis kan gaan is weliswaar een feit, maar slechts weinigen willen hiermee bezig zijn.
Wij hebben het project daarom destijds gelaten voor wat het is. De Chinese samples gebruik ik nu zelf met oudjaar. Gelukkig nog niet nodig gehad. Maar dat is ook de insteek natuurlijk.
Ben benieuwd hoe het Lesli vergaat met dit nieuwe product. Ik sta er in elk geval 100% achter en wil derhalve best een banner voor ze plaatsen op www.vuurwerkveilig.com, gewoon omdat het een goed initiatief is.
Cameo
PS: O ja, ons exemplaar was plat uitgevoerd en kon onder de kleding bijna onzichtbaar meegedragen worden. Ik zie dat Lesli er een koffertje van gemaakt heeft. Ik hoop dat mensen dit ook echt meedragen met oudjaar.
Ik heb er zelf niet veel van meegekregen, maar volgens mij is die veiligheidsbril anders wel een doorslaand succes, dus er zijn altijd uitzonderingen.