Ga jij voor gratis vuurwerk?

Nee niet bewust. Leuk als het er bij zit maar niet meer dan dat. Zijn vaak ook geen topproducten. Vroeger was ik er veel meer mee bezig. Bewust allemaal kleine bestellingen plaatsen zodat je meerdere cakes kreeg. 😂

bij vuurwerkland doen sommige Voorverkoop korting 20% en de andere gratis ben zelf voor 20% korting gegaan vind de artikelen die je soms gratis krijgt niet echt producten die ik echt graag wil

Toevallig heb ik van de week gebruik gemaakt van 3 + 1 boxen actie van Donadoni. Maar dat is bij hoge uitzondering en ga ik normaal gesproken altijd liever voor een scherpe prijs.

Veel mensen laten zich verleiden door dat “gratis” vuurwerk, terwijl het vaak gewoon verrekend is in de prijs. In feite betaal je dan alsnog meer. Een echte korting op het totale bedrag is inderdaad meestal voordeliger, zeker als het om een flink percentage gaat. Alleen als er bij dat “gratis” pakket iets bijzonders zit dat je toch al wilde kopen, kan het de moeite waard zijn maar dat is zelden het geval.

Er gaat niks boven de freak shops die ons het hele jaar verwennen met hoge kortingen op de adviesprijzen. Dat scheelt echt zo enorm veel, dat gratis vuurwerk in de vorm van artikelen daar in geen miljoen jaar tegenop kan

Back
Bovenaan