Ga jij voor gratis vuurwerk?

Ik ga er niet speciaal voor. De freakwinkels doen er inderdaad niet aan mee. Zelf benader ik nog wel eens een winkel om te bestellen en dan geef ik ook altijd aan dat ik geen interesse heb in het gratis vuurwerk. In een enkel geval bestel ik gewoon ergens via de website en dan krijg je er natuurlijk wel wat gratis bij. Vorig jaar mijn gratis vuurwerk direct in de winkel weggegeven aan een kleine jongen met zijn vader. Jongetje bleek nog jarig te zijn ook, dus dat kwam mooi uit.

Nee, of het moet toevallig bij een shop zijn waar ik iets specifieks bestel. Dan wat klein rommel erbij kiezen voor de vrouw, die vindt dat dan weer leuk 🤣

Zoals de meeste mensen hier, lagere prijzen of kortingen tijdens acties voor de items die ik echt wil hebben!
Daarom zijn freakacties een geschenk uit de hemel! Weekacties of flashdeals zijn succesvolle zetjes!

Vandaag de laatste bestelling geplaatst bij vuurwerkbeverwijk. Toen zag ik op het factuur dat er geen gratis vuurwerk product bij zat even een mailtje gestuurd. En het schijnt dat je vanaf 1 november pas gratis vuurwerk artikelen erbij krijgt. Maar de beste man van vuurwerkbeverwijk heeft aangegeven vanwege de grote mooie bestelling dat ik er alsnog een gratis Zena cakebox2.0 bij krijg. Ik vind dit dan ook enorm sympathiek van de beste meneer dat mag ook wel is gezegd worden.

Vandaag de laatste bestelling geplaatst bij vuurwerkbeverwijk. Toen zag ik op het factuur dat er geen gratis vuurwerk product bij zat even een mailtje gestuurd. En het schijnt dat je vanaf 1 november pas gratis vuurwerk artikelen erbij krijgt. Maar de beste man van vuurwerkbeverwijk heeft aangegeven vanwege de grote mooie bestelling dat ik er alsnog een gratis Zena cakebox2.0 bij krijg. Ik vind dit dan ook enorm sympathiek van de beste meneer dat mag ook wel is gezegd worden.
“Laatste bestelling” - iedereen op dit forum die een Pinokkio-neus heeft.

Nee hoor, heb liever korting op wat ik zelf uitzoek.
"vroeger" kreeg je bij Kuiper altijd wel erg mooie potten van Royal bij je bestelling, die had ik dan wel weer graag.

Gratis vuurwerk trekt mij totaal niet, al jaren niet meer. Overigens ben ik ook vaak al uitgeshopt tegen de tijd dat de gratis vuurwerk acties beginnen.

Back
Bovenaan