SPRING JOY
VWC lid
Prachtige bak die absoluut ondergewaardeerd is!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker weten! Vorig jaar samen met de HH een van de hardste bakken die er was! Deed niet onder voor 30MM..Prachtige bak die absoluut ondergewaardeerd is!
Wat een zieke Beuker is dit ook zeg ! Wat een klappen kwamen hier van.
Ja eigenlijk best vreemd dat dit product niet populairder is geworden. Ik had hem dit jaar niet, maar vorig jaar vond ik hem ook echt geweldig
Kleine correctie: In plaats van de Twilight bedoel je denk ik de Springwind; 108 shots [6 meer dan Soundblast Show]. Twilight was 75 shots.Ik heb er nog een staan voor komend jaar, samen met een Ultimate Aero. Dit jaar Ghostbuster, Obsessed en Dragon geschoten. Wat een kwaliteitblokken zijn dit zeg. Allemaal flinke burst, grote boeketten, mooie kleuren en lekker veel afwisseling. Als er geen verbod komt dan hoop ik echt dat Wolff er over na gaat denken om deze producten kooiloos te herintroduceren. Het kan, want we zagen dit jaar al diverse kooiproducten terugkomen als omlabeling. De Twilight uit de oude Poema serie kwam bijvoorbeeld terug als Soundblast Show (aanrader ook trouwens) in de lijn van Legacy Brand.
Klopt inderdaad. Heb ‘t aangepastKleine correctie: In plaats van de Twilight bedoel je denk ik de Springwind; 108 shots [6 meer dan Soundblast Show]. Twilight was 75 shots.
M.b.t. Furious: fantastische compound, ik was echt onder de indruk. Geweldige spreiding, lekker tempo