Furious

Ik heb er nog een staan voor komend jaar, samen met een Ultimate Aero. Dit jaar Ghostbuster, Obsessed en Dragon geschoten. Wat een kwaliteitblokken zijn dit zeg. Allemaal flinke burst, grote boeketten, mooie kleuren en lekker veel afwisseling. Als er geen verbod komt dan hoop ik echt dat Wolff er over na gaat denken om deze producten kooiloos te herintroduceren. Het kan, want we zagen dit jaar al diverse kooiproducten terugkomen als omlabeling. De Springwind uit de oude Poema serie kwam bijvoorbeeld terug als Soundblast Show (aanrader ook trouwens) in de lijn van Legacy Brand.

Laatst bewerkt:
Ik heb er nog een staan voor komend jaar, samen met een Ultimate Aero. Dit jaar Ghostbuster, Obsessed en Dragon geschoten. Wat een kwaliteitblokken zijn dit zeg. Allemaal flinke burst, grote boeketten, mooie kleuren en lekker veel afwisseling. Als er geen verbod komt dan hoop ik echt dat Wolff er over na gaat denken om deze producten kooiloos te herintroduceren. Het kan, want we zagen dit jaar al diverse kooiproducten terugkomen als omlabeling. De Twilight uit de oude Poema serie kwam bijvoorbeeld terug als Soundblast Show (aanrader ook trouwens) in de lijn van Legacy Brand.
Kleine correctie: In plaats van de Twilight bedoel je denk ik de Springwind; 108 shots [6 meer dan Soundblast Show]. Twilight was 75 shots.

M.b.t. Furious: fantastische compound, ik was echt onder de indruk. Geweldige spreiding, lekker tempo

Back
Bovenaan