JanFireman VWC lid 12 nov 2025 #42 SPRING JOY zei: Prachtige bak die absoluut ondergewaardeerd is! Klik om te vergroten... Zeker weten! Vorig jaar samen met de HH een van de hardste bakken die er was! Deed niet onder voor 30MM..
SPRING JOY zei: Prachtige bak die absoluut ondergewaardeerd is! Klik om te vergroten... Zeker weten! Vorig jaar samen met de HH een van de hardste bakken die er was! Deed niet onder voor 30MM..
Vuurwerkk023 VWC lid donderdag om 14:01 #43 Wat een zieke Beuker is dit ook zeg ! Wat een klappen kwamen hier van.
ATF VWC lid donderdag om 14:19 #44 Vuurwerkk023 zei: Wat een zieke Beuker is dit ook zeg ! Wat een klappen kwamen hier van. Klik om te vergroten... Ja eigenlijk best vreemd dat dit product niet populairder is geworden. Ik had hem dit jaar niet, maar vorig jaar vond ik hem ook echt geweldig
Vuurwerkk023 zei: Wat een zieke Beuker is dit ook zeg ! Wat een klappen kwamen hier van. Klik om te vergroten... Ja eigenlijk best vreemd dat dit product niet populairder is geworden. Ik had hem dit jaar niet, maar vorig jaar vond ik hem ook echt geweldig
Vuurwerkk023 VWC lid donderdag om 14:20 #45 ATF zei: Ja eigenlijk best vreemd dat dit product niet populairder is geworden. Ik had hem dit jaar niet, maar vorig jaar vond ik hem ook echt geweldig Klik om te vergroten... Ja was denk enkel rest als het al aangeboden werd, want was een kooi product natuurlijk :(
ATF zei: Ja eigenlijk best vreemd dat dit product niet populairder is geworden. Ik had hem dit jaar niet, maar vorig jaar vond ik hem ook echt geweldig Klik om te vergroten... Ja was denk enkel rest als het al aangeboden werd, want was een kooi product natuurlijk :(