[Funke NL] Springteufel 1

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: FFC45301
Artikelnaam: Springteufel 1
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 300 gram
Effectomschrijving: Huge silver titanium fountain with red flame base, witrh a final suprise salvo of brocade with chicken blood red mines to brocade tails to brocade crown with chicken blood red Dahlia.
Categorie: Combinatie van fonteinen en enkelschotsbuizen.
Max. tube diameter: 30 en 45mm
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € ...
Voorverkoop: € ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Funke Springteufel 1.JPG

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Echt een geniaal product dit! De hele grote broer van de Geysir C haha :D

De reacties van je publiek zijn altijd geweldig met zo'n verrassings effect na een fontein. Wel altijd even zeggen dat ze afstand moeten bewaren omdat er nog 'een toetje' komt. Anders krijg je dat ze naast het rustige fonteintje gaan lopen.

Wat een onzettend gaaf product, qua opbouw doet deze mij denken aan de Eruptor van Broekhoff. Hoop dat ze hem nog dit jaar kunnen uitleveren. Beetje afhankelijk van de prijs 1 of 2 karton om 12 uur mee te starten

Gaaf, Funke blinkt weer uit in originaliteit en kwaliteit. Funke mag zich van mij ook meer op fonteinen gaan toespitsen, is veel in te innoveren. Dit is een hebbeding, nog even wachten met de Funke bestelling tot deze, en andere nieuwtjes, in de webshops liggen. Begin november vast wel?

Gaaf, Funke blinkt weer uit in originaliteit en kwaliteit. Funke mag zich van mij ook meer op fonteinen gaan toespitsen, is veel in te innoveren. Dit is een hebbeding, nog even wachten met de Funke bestelling tot deze, en andere nieuwtjes, in de webshops liggen. Begin november vast wel?

Ik raad aan om je ook even op duitse verkooppunten te oriënteren, in duitsland word je doodgegooid met prachtige fontijnen tegen een spotprijs.

Het enige jammere vind ik het design. Zelden dat een Funke label me niet bevalt haha. Mooi spul zeg, fontein lijkt erg hoog te komen en die klap net wanneer je hem niet meer verwacht.

Top product! Ik keek al erg uit naar de video en ben echt onder de indruk. Niet van het label zoals Micks ook al aangeeft. Maar daar mag Funke best eens een missertje maken.

Heel gaaf ding. Doet me een heel klein beetje denken aan de Amazon van Marijn. Ben benieuwd wat de prijs is.

Ontzettend gaaf ding hoor. mooi om te zien dat Funke zo zijn best doet weer nieuwe artikelen op de markt te brengen. Hopelijk dit jaar al te koop.

Back
Bovenaan