[Funke NL] Springteufel 1

Gaaf!! Moest meteen denken aan de Vette Marja van Marijn van vroeger. Toch net wat anders, maar hier zul je ongetwijfeld dezelfde reacties op krijgen en zeker als je hem wat meer dichterbij zet dan normaal

Yes yes yes yes! Deze is heel erg gaaf. Ideaal voor het begin van een showtje, of het begin van de avond. Funke kwaliteit fonteinen zijn altijd goed. En dan een paar dikke boeketten erbij, tof!

Ben benieuwd wat deze moet gaan kosten.

Ook voor deze geldt helaas: nog niet bevestigd dat deze ook echt komt dit jaar, nog niet in te kopen, nog geen details bij de Dealers van bekend en dus nog niet te bestellen...

Ook voor deze geldt helaas: nog niet bevestigd dat deze ook echt komt dit jaar, nog niet in te kopen, nog geen details bij de Dealers van bekend en dus nog niet te bestellen...

Ondertussen staan ze wel al op de Lesli site. Ik neem aan dat ze dan wel snel met meer informatie naar buiten komen bij de winkeliers en dat ze op de webshop komen wanneer deze open gaat.

Ondertussen staan ze wel al op de Lesli site. Ik neem aan dat ze dan wel snel met meer informatie naar buiten komen bij de winkeliers en dat ze op de webshop komen wanneer deze open gaat.

Ik heb Lesli gistermiddag zelf gesproken (ben immers zelf winkelier) omdat de Blitzgewitter opeens helemaal niet meer komt en heb het toen ook over deze en andere nieuwe artikelen gehad. Leslivuurwerk.nl is geen webshop of verkoopkanaal. De winkelierswebshop van Lesli heet Vuurwerkplanet.nl en die is al een half jaar open. Daar staan ze niet op, zowel de nieuwe artikelen van Funke NL als die van Luypaers NL niet. Om de in mijn vorige post hierboven genoemde reden.

Hopelijk krijgen we allemaal, zowel de Importeur, de Winkeliers, de Liefhebbers en de "gewone" Consumenten snel duidelijkheid!

Wat een verrassend einde!
Wordt dus wel waarschijnlijk wachten tot volgend jaar om deze te bemachtigen...

Vind ik dan eigenlijk nog best stevig aan de prijs. Maar als de fontein echt 6m haalt, het proberen waard.

Back
Bovenaan