Gh0st03
VWC lid
Kan ik hieruit opmaken dat er helemaal geen Funke uitgeleverd wordt dit jaar? Of een aantal producten waaronder deze?Nieuwe levering van Funke kom niet naar NL heb ik begrepen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan ik hieruit opmaken dat er helemaal geen Funke uitgeleverd wordt dit jaar? Of een aantal producten waaronder deze?Nieuwe levering van Funke kom niet naar NL heb ik begrepen
Bedankt voor de toelichting Patrick. Natuurlijk ben ik blij dat de rest van de doorgeschoven bestellingen wel geleverd kan worden, zoals het er nu naar uitziet. Toch zou je er vanuit moeten kunnen gaan dat het bestelde geleverd wordt. Ik pas daar ook mijn aankoopbeleid op aan. Ik kijk jou er niet op aan maar de importeurs. Als het bestelde vuurwerk doorgeschoven is naar het buitenland dan wisten ze dat ook al 10 maanden geleden. Kopen en verkopen is ook een gunst over en weer. Betrouwbaarheid speelt daarin voor mij een grote rol. Dit gaat dus ten koste van mijn gunfactor wat betreft een bepaalde importeur. Nu meed ik deze al zoveel mogelijk, alleen een beetje jammer dat Funke voor deze importeur gekozen heeftDat jij betrouwbaar bent weet ik.
Bedankt voor de toelichting. Dan had ik het mis met mijn aanname dat alles wat al lang geleden besteld is al in Nederland is.Hoeft natuurlijk niet aan de importeur te liggen, helaas zijn er soms ook externe factoren in china die hierin meespelen waar je als importeur niks aan kan doen.
Bedankt voor de toelichting. Dan had ik het mis met mijn aanname dat alles wat al lang geleden besteld is al in Nederland is.
Helemaal duidelijk! Dank voor het snelle antwoord.Alle andere items heb ik gewoon bevestigd gekregen. Dus ik ga er vanuit dat ik deze ook uitgeleverd krijg.
Voor zover ik weet betreft het alleen dit item wat niet komt
Kan natuurlijk wel zijn dat er andere winkeliers zijn die nog rest voorraden hebben en deze wel gewoon kunnen uitleveren.
Interessant, Ik heb deze al in september 2020 besteld.Nee sowieso werkt China met een kalender en de meeste productie van NL artikelen begint vanaf augustus zoals ik het begrepen heb.
En als daar dan bijvoorbeeld slecht weer plaatst heeft gevonden met namee heel heet of er is een fabriek een ongeval geweest dan ligt alle productie x tijd stil bijvoorbeeld.
En dan kan het soms krap worden.
Interessant, Ik heb deze al in september 2020 besteld.Ik mail je wel even.
Maar voordat er nu onrust of verwarring ontstaat: er zijn winkels die dit artikel geleverd hebben gekregen of nog geleverd gaan worden en dus eind december "gewoon" uitleveren...
Nee sowieso werkt China met een kalender en de meeste productie van NL artikelen begint vanaf augustus zoals ik het begrepen heb.
En als daar dan bijvoorbeeld slecht weer plaatst heeft gevonden met namee heel heet of er is een fabriek een ongeval geweest dan ligt alle productie x tijd stil bijvoorbeeld.
En dan kan het soms krap worden.
Hoor zo her en der dat deze niet meer te verkijgen zijn, of althans niet meer bij de importeur in te kopen? Dan moeten we het dus wellicht van wat restjes hebben. Zou jammer zijn, deze heerlijke fonteinen had ik er graag weer bij gehad!