Full Sky [Pijlen Ass.]

deze pijlen komen donderdag binnen
zonder vertraging worden deze vrijdag geschoten op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal
het hele assortiment van chinared 2015 wordt daar geschoten

deze pijlen komen donderdag binnen
zonder vertraging worden deze vrijdag geschoten op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal
het hele assortiment van chinared 2015 wordt daar geschoten

Kijk, dat zijn berichten!
Gaat er nog iemand die kant op om de demo te filmen?

kwamen gisteren zo direct uit de container.. de container stond om 17:00 aan het dock en om 17:15 in de auto met een brandblusser ernaast.. verplicht

top geregeld

Ik vond het op zich redelijke pijlen! Burst was goed! Komen mss niet echt overeen met de eerder getoonde films! Er stond boven de bomen wel een aardig windje, maarja dat kan het reële weer zijn in Nederland! Ik ben geen pijlen expert, maar dit had ik er eigenlijk wel een beetje van verwacht!

Bakero,

Kan je mij het verschil in de kwaliteit van de pijlen tussen jouw 'productie' pijlenvideo en de video van blackdragon verklaren?

Best leuke pijlen hoor, maar ze vallen in het niet als je ze vergelijkt met de productievideo van China Red.

Deze tijdens oud & nieuw afgestoken. Prima pijlen! Mooie felle kleuren, grote effecten en harde burst. Niets mis mee. Zie hieronder voor het filmpje die ik heb gemaakt van alle pijlen:

Zoals ik ze nu op de straatfilmpjes ziet heb ik best spijt van dat ik ze dit jaar niet genomen, maar gelijk op het lijstje zetten voor volgend jaar !!

Deze tijdens oud & nieuw afgestoken. Prima pijlen! Mooie felle kleuren, grote effecten en harde burst. Niets mis mee. Zie hieronder voor het filmpje die ik heb gemaakt van alle pijlen:

Heb je nog enig idee welke de 40 grams pijlen zijn in je film?

Back
Bovenaan