Palm Tree
VWC lid
Filmpje van de Vuurwerkhal is door Frits persoonlijk gefilmd. In de originele beelden worden alle producten tot drie keer dubbel geschoten voor batch testen.
dit zou dus het juiste filmpje zijn van dit product...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Filmpje van de Vuurwerkhal is door Frits persoonlijk gefilmd. In de originele beelden worden alle producten tot drie keer dubbel geschoten voor batch testen.
dit zou dus het juiste filmpje zijn van dit product...
Poe hee.. Als iemand deze dit jaar gaat halen ben ik erg benieuwd hoe ze in de straat presteren..
Ik heb serieuze interesse,
Zou het alleen erg jammer vinden als 2 van de 40 grams pijlen het blink effect hebben i.p.v. de willow of wave/coco effecten...
Hoewel ik het idee heb dat de kleinere pijlen niet veel onder doen naast de grote... maakt die 6 gram nou echt zo veel verschil?
Zonder op te scheppen kunnen we dit als het allerbeste pijlenpakket benoemen.Probeer zelf maar
Full Sky… Shell Rockets staan bekend om de mooie ronde effecten.
In dit assortiment zitten 7 prachtige Shell rockets:
4 met de maximale 40grams vulling en
3 met 34grams vulling.
Zonder op te scheppen kunnen we dit als het allerbeste pijlenpakket benoemen.Probeer zelf maar!!
Effecten:
1. Brocae blue star
2. Brocae white glitter
3. White glitter
4. Red star white glitter
5. Red wave white
6. Gold willow blue star
7. Red coco chrysantum
Ff offtopic vraagje, maar wie zijn we?
Je hebt je ooit voorgedaan als klant van een redchina winkel die toevallig mee mocht naar china om naar nieuwe producten te kijken zoeken, waar diverse leden al vragen bij hadden of je een klant/afnemer was, of bij het geheel hoorde?
Niet ***lig bedoeld uiteraard, maar ik was gewoon benieuwd.
Maar ontopic, mooie pijlen, ben benieuwd of ze aan de killing arrow kunnen tippen![]()
Als je kijkt naar het filmpje in mijn eerdere post, en het tweede filmpje zit daar nogal wat verschil in...
Ik denk ook dat het 2e filmpje een china film is...
En wie of wat is je bron?
Hij hoort bij china red dacht ik, de wazigr communicatie op het forum vanuit hun kant stoort mij al tijden.
Net als bakero, dan klant dan vriend dan veel geluk om naar china te mogen, hoe steekt het nou precies in elkaar?
Ontopic: desalnietemin leuke pijlen, en een leuk concept met mooie producten, china red is een prima 'importeur'
je geeft zelf al antwoord op de vraag.
ik neem aan dat erbij jou in twee jaar ook dingen zijn veranderd en zo is het bij mij ook.
En dat het heel onwerkelijk is dat ik naar China ben geweest terwijl ik gewoon voor Rentokil werk..
Op me werk vonden ze het ook een beetje vreemd.
Sinds 29 okt 2015 om 15:15 ben ik beheerder van de FB pagina van china red. Dus ja nu doe ik inderdaad nu wat voor China RED.
Vandaar dat ik ook weinig reageer op andere op dit moment , plus dat ik het helaas veel te druk heb met me werk en het beheerder zijn van diverse facebook pagina`s. Dus zo zit het op dit moment in elkaar..
ps ontopic.. maar die pijlen zijn echt heel mooi, ze zijn hier al een hele tijd mee bezig.
je geeft zelf al antwoord op de vraag.
ik neem aan dat erbij jou in twee jaar ook dingen zijn veranderd en zo is het bij mij ook.
En dat het heel onwerkelijk is dat ik naar China ben geweest terwijl ik gewoon voor Rentokil werk..
Op me werk vonden ze het ook een beetje vreemd.
Sinds 29 okt 2015 om 15:15 ben ik beheerder van de FB pagina van china red. Dus ja nu doe ik inderdaad nu wat voor China RED.
Vandaar dat ik ook weinig reageer op andere op dit moment , plus dat ik het helaas veel te druk heb met me werk en het beheerder zijn van diverse facebook pagina`s. Dus zo zit het op dit moment in elkaar..
ps ontopic.. maar die pijlen zijn echt heel mooi, ze zijn hier al een hele tijd mee bezig.