elburgersc
VWC lid
Nu m vaker gezien te hebben vind ik dit toch wel een gave box hoor en zo te horen is de burst ook prima. Ook een goeie prijs lijkt mij. VWT is toch in mijn ogen kwaliteits vuurwerk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat de max charge box cakes uit de Zena Revolution bevat... Toch zou ik hier graag nog wat meer duidelijkheid over hebben... ik heb de Max Charge op basis van het fantastische filmpje overduidelijk op mijn lijst, maar als het de Revolution betreft ben ik nog niet zeker dat ik deze aanschaf...
Iets in mij zegt dat dit tegen gaat vallen en er geen kooi om zit... wat genoeg zegt in dat geval... maar het is puur een gevoel
cake 6.. komt die niet uit de mashup box?
Twee cakes uit deze box vormen inderdaad de mashup box.
Weet iemand waar deze box geschoten gaat worden op een demo?
Het lijkt me een mooie afwisseling voor mn 2 cruel tractions alleen ben ik bang dat deze box in het niets gaat vallen.
Juppp, bevestigd door vuurwerktotaal, ik denk dat de box sowieso tegen gaat vallen, want ze geven niks vrij. Heb een aantal keer gevraagd naar het gewicht en de afmetingen, maar die zijn nog onbekend, terwijl het 18 december is..