Freestyle 5000 max charge box

Nu m vaker gezien te hebben vind ik dit toch wel een gave box hoor en zo te horen is de burst ook prima. Ook een goeie prijs lijkt mij. VWT is toch in mijn ogen kwaliteits vuurwerk...

vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat de max charge box cakes uit de Zena Revolution bevat... Toch zou ik hier graag nog wat meer duidelijkheid over hebben... ik heb de Max Charge op basis van het fantastische filmpje overduidelijk op mijn lijst, maar als het de Revolution betreft ben ik nog niet zeker dat ik deze aanschaf...

Dat zou goed kunnen. De oude producten van Zena kwamen uit de fabriek van HFF, nu niet meer, de producten van VuurwerkTotaal komen daar nu wel van.

vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat de max charge box cakes uit de Zena Revolution bevat... Toch zou ik hier graag nog wat meer duidelijkheid over hebben... ik heb de Max Charge op basis van het fantastische filmpje overduidelijk op mijn lijst, maar als het de Revolution betreft ben ik nog niet zeker dat ik deze aanschaf...

Ik kan jullie vertellen dat deze box zeker NIET de Revolution is en ook geen cakes uit die box bevat.

Erg leuke box en dan zou je dus 10 500grammers voor 19,90 krijgen.
Geloof zelf niet dat ze allemaal 500grammers zijn :p
Beste combi box deal die er is.

Ik zit te twijfelen tussen deze box of de Zena Revolution. Heeft iemand enig idee of dat dit een doorlontbox is en hoe makkelijk dat doorlonten te doen is? Liefst maak ik de reservelont vast aan de hoofdlont en klaar, zonder gebruik te maken van eigen viscolont.

Ja dit is ook een doorlontdoos of dit makkelijk is weet nog niemand aangezien deze nieuw is en er volgens mij ook nog geen dummy van is gezien.
Ik weet wel dat de zena revolution makkelijk doortelonten is.
Welke je moet kiezen kan ik niet zeggen het is maar waar je van houd en afwachtten Hoe deze presteert op een demo.

Het is een mooie prijs voor 10 cakes. Maar er zitten 3 cakes in die ik echt niks vind. Daarom heb ik toch maar gekozen voor de cruel traction. En de zena cakebox.

Weet iemand waar deze box geschoten gaat worden op een demo?

Het lijkt me een mooie afwisseling voor mn 2 cruel tractions alleen ben ik bang dat deze box in het niets gaat vallen.

Weet iemand waar deze box geschoten gaat worden op een demo?

Het lijkt me een mooie afwisseling voor mn 2 cruel tractions alleen ben ik bang dat deze box in het niets gaat vallen.

Dat denk ik ook... al zou de cruel traction dat met veel cakes hebben. Of je moet de freestyle in meervoud gaan afschieten ?

Juppp, bevestigd door vuurwerktotaal, ik denk dat de box sowieso tegen gaat vallen, want ze geven niks vrij. Heb een aantal keer gevraagd naar het gewicht en de afmetingen, maar die zijn nog onbekend, terwijl het 18 december is..

Juppp, bevestigd door vuurwerktotaal, ik denk dat de box sowieso tegen gaat vallen, want ze geven niks vrij. Heb een aantal keer gevraagd naar het gewicht en de afmetingen, maar die zijn nog onbekend, terwijl het 18 december is..

Gewicht zal waarschijnlijk net onder de 25 kg liggen. Ook zonder kooi kan dit nog een prima blokje zijn alleen iets mindere burst. Voor €20 per 500 grammer mag je echt niet klagen vind ik als de burst wat minder is, met een kooi zal deze namelijk geen €200 kosten maar eerder €230 in de voorverkoop.

Back
Bovenaan