Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

De Code per ongeluk maar heel kort geldig. Nu weer actief!We hebben van gisteren eigenlijk nog maar 2 artikelen beschikbaar voor een leuke freak prijs, de andere artikelen zijn extreem goed verkocht en dus te beperkt beschikbaar om ze hier aan te bieden, maar met deze 2 artikelen kunnen de online mensen toch ook nog een beetje mee genieten.
1. Blinking Willow voor 45 euro met code: VWC2025
Bekijk bijlage 1817112
2. Turbo Display 200 shots (omlabel van de Helsinki) voor 89 euro met code: VWC2025
Bekijk bijlage 1817113
Yes, gaat om de remote. We overwegen om voor 5 euro deze aan te bieden als aanvulling op de aansteeklont. Je kunt op deze manier heel makkelijk meerdere dingen tegelijk afsteken voor een zacht prijsje.
Ben bekend met de schietkisten (heb zelf mijn pyro papieren). Maar dit is iets laagdrempeliger.
Aanpassing van de ophaalroute in 3, 2, 1...
Jup, zet mij dan maar op de lijst haha!Yes, gaat om de remote. We overwegen om voor 5 euro deze aan te bieden als aanvulling op de aansteeklont. Je kunt op deze manier heel makkelijk meerdere dingen tegelijk afsteken voor een zacht prijsje.
Ben bekend met de schietkisten (heb zelf mijn pyro papieren). Maar dit is iets laagdrempeliger.
Is dit dan de reden om een extra stop toe te voegen en nog iets te bestellen![]()
Ik heb het getest tot 15mOp zich wel interessant, ben alleen benieuwd hoe ver je er vanaf kunt staan met de remote.